• یکشنبه 23 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 4 ذی القعده 1445
  • 2024 May 12
پنج شنبه 16 مرداد 1399
کد مطلب : 106998
+
-

بیمه تاکسیرانان توسط شهرداری به کجا رسید؟


برنامه تصویری «سلام آقای شهردار» هرهفته از شبکه شهر پخش می‌شود و سؤال شهروندان مستقیم از شهردار تهران پرسیده می‌شود. در قسمت یازدهم برنامه «سلام آقای شهردار»، پیروز حناچی به سؤال یکی از راننده‌های تاکسی تهران، پاسخ می‌دهد.
شهروند:  ۳۲سال است تاکسیران هستم. 2سالی به مشکل خوردم و نتوانستم بیمه‌‌ام را پرداخت کنم، برای همین الان تحت پوشش بیمه نیستم. رانندگی تاکسی یکی از مشاغل سخت است. خواهش می‌کنم حداقل نظری کوچک به تاکسیرانان بکنید؛ چراکه بسیار زحمت می‌کشند. ان‌شاءالله که صدایمان را می‌شنوید و برای بیمه ما نیز ترتیب اثر می‌دهید.
شهردار: بیش از ۶۰ هزار تاکسی در سطح تهران داریم. در شرایط کرونا یکی از اقشار آسیب‌پذیر بودند.۷ نفر از همکاران تاکسیران به‌خاطر کرونا جان خود را از دست دادند. درخواستی که دوستمان پرسیدند، به حق است. ما با وزارت کشور و سازمان تامین اجتماعی تفاهمنامه‌ای را منعقد کردیم که به امضای رئیس سازمان تامین اجتماعی رسیده است. با مشکلاتی در این خصوص مواجه هستیم که ان‌شاءالله حل می‌شود. تاکسی در دنیا یک وسیله حمل‌ونقل فانتزی محسوب می‌شود اما در ایران اینطور نیست و یکی از روش‌های اصلی حمل‌ونقل است و برای شهر اهمیت دارد. من برای حل مشکل بیمه تاکسیرانان عزیز تلاش می‌کنم.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید