• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
سه شنبه 14 فروردین 1397
کد مطلب : 10632
+
-

حمله به پیسخوان

حمله به پیسخوان

سویا رو در روی بایرن‌مونیخ؛ دیداری جذاب و تماشایی و البته فرصتی ایده‌آل برای باواریایی‌ها که این بار برخلاف 4دوره گذشته، بتوانند از سد یک تیم اسپانیایی عبور کنند. در میان 4بازی مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان، تنها تیم‌هایی که سابقه رویارویی با یکدیگر را نداشته‌اند، بایرن‌مونیخ و سویا هستند. برخلاف تصور، تیم اسپانیایی، حریفی قدرتمند و سرسخت برای بایرن‌مونیخ است و هرگز جایگاه ششم آنها در جدول رده‌بندی لالیگا نمی‌تواند نشان‌دهنده ضعف آنها باشد. دو تیم در بازی‌های شنبه‌شان در لیگ‌های داخلی، نتایج فوق‌العاده‌ای را کسب کردند و به‌نوعی برای هم خط و نشان کشیدند. بایرن‌مونیخ در آلیانتس آره‌نا با 6گل، بروسیادورتموند را درهم کوبید تا آمادگی کامل بازیکنانش را به رخ حریف بکشاند. از سوی دیگر، سویا درحالی که در رامون سانچس پیس‌خوان با 2گل از بارسلونا پیش بود، تنها و تنها به هنر لیونل مسی باخت و این برد شیرین را با تساوی عوض کرد. اما همین نتیجه 2- 2 هم قطعا زنگ خطری برای یوپ هاینکس و مردانش خواهد بود. سویا در مرحله قبلی، منچستریونایتد را حذف کرده و بی‌شک تیم قدرتمند با تجربه‌ای گران‌بها از حضور در میادین اروپایی است. در بایرن، کینگزلی کومان و نویر به‌دلیل مصدومیت غایب هستند و در ترکیب سویا هم اور بانه‌گا به‌دلیل محرومیت غایب خواهد بود؛ ضمن اینکه میگوئل لایون هم به این بازی نخواهد رسید. در ترکیب بایرن‌مونیخ، لواندوفسکی، کیمیش، تولیسو، بواتنگ و رودی، با دریافت کارت زرد، بازی برگشت را از دست خواهند داد. در سویا هم اسکودرو، بن یدر و مرکادو چنین وضعیتی دارند.
با نبود بانه‌گا، وینچنتزو مونتلا در کارهای هجومی ممکن است دچار مشکل شود. در مقابل هاینکس می‌تواند در زمین حریف با زدن گل، خیال تیمش را در بازی برگشت راحت‌تر کند. سویا در 5بازی گذشته‌اش، 2پیروزی، 2شکست و یک تساوی داشته و این در حالی است که بایرنی‌ها، در 5بازی قبلی‌شان تنها یک باخت مقابل لایپزیش داشته‌اند و مابقی را با برد پشت سر گذاشته‌اند. بایرن در فصل جاری لیگ قهرمانان، 21گل زده و 10گل دریافت کرده است. در مقابل سویا، 14گل زده و 13گل خورده را در کارنامه‌اش به‌ثبت رسانده است. هر دو تیم، فصل را با یک مربی دیگر آغاز کرده بودند، اما در ادامه مونتلا و هاینکس سکان هدایت را در دست گرفتند.
دانیله اورساتو از ایتالیا داوری این مسابقه را برعهده خواهد داشت. او در این فصل، 4بازی از CL را سوت زده است. بازی پلی‌آف بین لیورپول و هوفن‌هایم، بازی‌های مرحله گروهی بین سلتیک و پاری‌سن‌ژرمن و بازل و منچستریونایتد و بازی رفت یک‌هشتم نهایی بین پورتو و لیورپول. میانگین کارت‌های زردش، 68/1 در هر بازی بوده است.
ترکیب احتمالی دو تیم به این شرح است:
سویا: ریکو، اسکودرو، لنگلت، کِر، مرکادو، پیسارو، انزونزی، کوره‌آ، واسکوئس، سارابیا و موریل.
بایرن: اولرایش، کیمیش، بواتنگ، هوملس، آلابا، رودریگس، مارتینس، ویدال، روبن، لواندوفسکی و ریبه‌ری.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :