• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 7 مرداد 1399
کد مطلب : 106124
+
-

نکته بازی

جام بیشتر، پول کمتر
ظاهرا 7 بازیکن اصلی پرسپولیس در سال‌های گذشته که سهامداران اصلی پوکر قهرمانی هستند، بر سر مسائل مالی با مدیران باشگاه به اختلاف خورده‌اند. دلیلش هم این است که مجموع پاداش این نفرات به‌دلیل حضور در قهرمانی‌های متعدد خیلی زیادشده و گویا باشگاه از آنها خواسته تخفیف بدهند. حالا کاری نداریم که اساسا اصل رقم قرارداد و آپشن‌های بازیکنان پرسپولیس خیلی زیاد و در برخی موارد غیرمنطقی است، اما وقتی خود باشگاه این قراردادها را امضا کرده، چرا بازیکنان باید تخفیف بدهند؟ چون موفق بوده‌اند و به تیم کمک کرده‌اند؟ یعنی بازیکنی که یک سال بوده و موفق هم نشده باید پولش را کامل بگیرد، اما جام‌آوران کوتاه بیایند؟ موضوع عین پدری است که به پسرش در ازای نمره 20 قول خرید دوچرخه می‌دهد، اما یا زیرش می‌زند یا دعا می‌کند پسرک 20 نیاورد.

حواس‌تان هست آقای وزیر؟
بعد از تثبیت قهرمانی پرسپولیس، بامزه‌ترین خبر مربوط به سانسور پیام تبریک مهرداد هاشمی می‌شود. گویا عضو هیأت‌مدیره باشگاه در ویدئویی کوتاه این موفقیت را به بازیکنان تبریک گفته، اما رسانه‌های رسمی باشگاه اجازه انتشار آن را پیدا نکرده‌اند. مگر می‌شود باشگاه مدیرعامل نداشته باشد، هیأت‌مدیره 2 نفر کم داشته باشد و بعد همان 3 نفر باقی‌مانده هم در این حد با هم اختلاف نظر داشته باشند؟ مطلقا مقصودمان دفاع از هاشمی نیست؛ چه اینکه تداوم تنش‌های او در هیأت‌مدیره بسیار عجیب و قابل بحث به‌نظر می‌رسد. با وجود این وقتی رسانه رسمی باشگاه اجازه ندارد پیام عضو هیأت‌مدیره را منتشر کند، این دیگر فاجعه است. هیچی؛ فقط می‌خواستیم از آقای وزیر سؤال کنیم حال‌شان خوب است انشاالله؟

می‌توانستی بخشی از این داستان باشی
بعد از چهارمین قهرمانی پیاپی پرسپولیس، کل‌کل و کری‌خوانی‌های زیادی بین سرخابی‌ها در گرفته و مخصوصا بازیکنان قدیمی 2 تیم در دفاع از پیراهنی که زمانی به تن داشتند، به حریف یورش می‌برند. جدل پیشکسوتان اما یک میهمان ناخوانده هم دارد و او پیام صادقیان است؛ فوتبالیست بااستعدادی که اگر ویکی‌پدیایش را باز کنید، با تماشای عدد «28» مقابل سن او، شوکه خواهید شد. بله؛ این سن و سال می‌توانست مقارن با دوران اوج کیفیت صادقیان باشد. همین حالا مهدی طارمی در 28سالگی بهترین گلزن لیگ پرتغال شده است، اما پیام صادقیان گوشی موبایل دستش گرفته و برای استقلالی‌ها کری می‌خواند: «اول پول اسنپ گل نساجی را بدهید!» پیام با ساق هنرمندی که داشت، می‌توانست بخشی از ماجراجویی پوکر باشد، نه اینکه مثل هواداران عادی پز موفقیت همبازیان سابقش را بدهد و برای رقبا رجز بخواند. افسوس.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید