• سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 14 شوال 1445
  • 2024 Apr 23
سه شنبه 7 مرداد 1399
کد مطلب : 106035
+
-

بورس تلفن میدان امام ره


     اگر قصد خرید انواع گوشی تلفن معمولی برای منزل یا تلفن‌های سانترال برای محیط اداری یا محل کسب و کارتان را دارید، راسته بازار این محصولات در میدان امام خمینی تهران یکی از مراکزی است که می‌توانید با گشت و ‌گذار در آن، بین مدل‌های متنوع محصولات موجود، گوشی تلفن مدنظرتان را با قیمت و کیفیت مناسب خریداری کنید.
       در این راسته بازار می‌توانید از ساده‌ترین مدل‌های گوشی تلفن گرفته تا گوشی‌های دارای امکانات ویژه مانند منشی تلفنی، ضبط مکالمات و... و انواع تجهیزات پیشرفته‌تر مخابراتی مورد نیاز در محیط کارتان را با قیمت کمتر و تنوع بالاتر نسبت به فروشگاه‌های سطح شهر پیدا کنید.
       با وجود این توجه داشته باشید که به ‌دلیل مشکلات تامین ارز و واردات، تنوع گوشی‌های تلفن ثابت موجود در بازار نسبت به گذشته کمتر شده است. این کاهش عرضه موجب شده تا انواع گوشی‌ تلفن تقلبی با اسامی مشابه برندهای معتبر خارجی با تغییراتی در حروف نشان تجاری این برندها عرضه شود، پس اگر خرید محصولی معتبر و دارای گارانتی را به بهای پرداخت هزینه بیشتر دنبال می‌کنید هنگام خرید به اصل بودن گوشی خریداری شده توجه کنید و مراقب اجناس تقلبی با اسامی مشابه باشید.
       علاوه بر گوشی در این راسته بازار می‌توانید انواع تجهیزات جانبی تلفن، از کابل‌های اتصال گرفته تا انواع باتری مورد نیاز برای این گوشی‌ها را با قیمت و کیفیت متنوع خریداری کنید، اما حتی در خرید این اقلام نیز باید به نوع تقلبی و اصلی آن و دریافت ضمانتنامه معتبر از فروشنده دقت کنید.
      قرار گرفتن این راسته بازار در محدوده اصلی طرح ترافیک و زوج یا فرد و کمبود جای پارک خودرو ازجمله نقاط منفی بورس گوشی تلفن میدان امام خمینی است. اما اگر قصد رفت‌وآمد و خرید با وسیله نقلیه شخصی را ندارید،  امکان دسترسی آسان از طریق وسایل حمل‌ونقل عمومی مانند مترو، اتوبوس و خطوط تاکسیرانی را می‌توان از نقاط مثبت این راسته بازار تلقی کرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید