• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 7 مرداد 1399
کد مطلب : 106034
+
-

خرید تانکر یا مخزن آب


     درصورتی که به هر دلیلی نیاز به ذخیره انواع مایعات، از آب آشامیدنی گرفته تا سوخت، اسید و... را دارید و برای انجام این کار ملزم به خرید تانکرها و مخازن پلی‌اتلین یا فلزی ذخیره‌سازی‌ هستید، توجه داشته باشید که این مخازن بنابر نوع کاربری ویژگی‌های خاص خود را دارند که باید هنگام خرید به آن توجه کنید.
       با گشت و‌گذاری در بازار انواع تانکر و مخزن پلی‌اتیلن، می‌توان انواع مخزن افقی و عمودی در طرح‌های متنوع و ظرفیت 100لیترتا 20هزار لیتر را مشاهده کرد که تانکرهای تک‌جداره برای حمل و دپوی مایعات صنعتی، مشتقات نفتی و مواد اسیدی- بازی و سه جداره‌ها برای نگهداری آب آشامیدنی مورد استفاده قرار می‌گیرند.
      می‌توان قیمت نسبتا مناسب، سبک بودن، مقاومت در برابر گرما و سرما از منفی 30تابالای 60درجه سانتیگراد را از ویژگی‌های مثبت تانکرها برای ذخیره‌سازی آب شرب سالم دانست، پس هنگام خرید تانکر آب علاوه بر توجه به نوع برند و قیمت باید توجه کنید که نشان استاندارد و نشان سیب سلامت نیز روی بدنه تانکر حک شده و محصول تولیدی دارای مجوز سازمان غذا و دارو باشد.
       با توجه به حجیم و جاگیر بودن تانکرها که اغلب در فروشگاه‌های سطح شهر توسط فروشندگانی عرضه می‌شود که نماینده رسمی فروش شرکت‌های تولید‌کننده هستند، هنگام خرید اینگونه مخازن بروشور قیمت و مشخصات را از فروشنده دریافت کنید تا هنگام نصب و استفاده از آن در زمینه حجم، ابعاد و... با مشکل مواجه نشوید.
       اگر قصد خرید تانکر آب برای مصارف صنعتی یا خانگی را دارید و نگران بوگرفتن، جلبک زدن یا نفوذ انواع قارچ و باکتری در آب به ‌دلیل قرار گرفتن این تانکرها در معرض نور خورشید هستید، توجه کنید که تانکرهای سه‌جداره استاندارد آب، به ‌دلیل داشتن لایه محافظ، این دغدغه شما را به شرط خرید محصولی معتبر مرتفع می‌کند. 


 

این خبر را به اشتراک بگذارید