• سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 14 شوال 1445
  • 2024 Apr 23
دو شنبه 23 تیر 1399
کد مطلب : 104748
+
-

با مردم

با مردم









کانون‌های گردوغبار، محصول کم‌کاری‌هاست
فعالیت کانون‌های گردوغبار در چهارمحال و بختیاری فقط نشان کم‌کاری است و بس. چطور می‌شود در خنک‌ترین استان کشور که میزان بارندگی قابل‌توجهی دارد و بام ایران محسوب می‌شود، مناطقی باشند که کانون آلودگی باشند. جز این است که عده‌ای کم کاری و بی‌توجهی کرده‌اند و مسئولیت‌شان را درست انجام نداده‌اند تا در نهایت امروز مردم تاوان پس بدهند؟
چراغی از شهرکرد

تعطیلی و قرنطینه سراسری، راهکار کنترل کروناست
هر چند که به ضرر همه است، ولی در این شرایط بحرانی کرونا شاید تنها راهکار تعطیلی و قرنطینه سراسری باشد تا بلکه با توجه به همه کمبودها، شیوع بیش از پیش کرونا میسر شود.
آیینی از تهران

ابراز نگرانی از وضعیت بد، چیزی را تغییر نمی‌دهد
ابراز نگرانی مداوم از وضعیت بد اقتصادی یا کرونا نمی‌تواند گرهی از مشکلات باز کند. ابراز نگرانی و ناراحتی، کار مردم و تدبیر و راه‌حل کار مسئولان است. اینکه بدترین اخبار را به مردم منتقل می‌کنند و در پایان می‌گویند «وی با ابراز نگرانی» یا «فلان مسئول هشدار داد» یا امثالهم، مصداق ضرب‌المثلی است که می‌گوید با حلوا حلوا کردن، دهان شیرین نمی‌شود.
اولادی از یزد

 18ساعت کار در شرایط بحرانی کرونا
واقعا ساعت کار کارگران طبق قانون کار چند ساعت است که ما به جای 8 ساعت کار، گاهی روزانه تا 18ساعت کار می‌کنیم؛ چون نگرانیم همین شغل و درآمد ناچیز را از دست بدهیم. هر بار هم که اعتراض می‌کنیم که حقوقمان را بدهند یا قانون کار در مورد ما اجرا شود یا صدایمان را به جایی می‌رسانیم یا مسئول بالادستی از مشکلاتمان مطلع می‌شود، پیمانکار اخراجمان می‌کند.
کارگر پیمانکار یک پارک

تبدیل وضعیت نیروهای دانشگاه‌های علوم پزشکی چه شد؟
به‌رغم درخواست‌های مکرر از مسئولان وزارت بهداشت و نامه‌نگاری‌های متعدد، موضوع تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی و شرکتی دانشگاه‌های علوم پزشکی و برقراری فوق‌العاده ویژه برای همه کارکنان همچنان بلاتکلیف مانده و مسئولان از فروردین99 تاکنون این موضوع را مسکوت و بی‌پاسخ گذاشته‌اند. علت بی‌توجهی به پرسنل زحمتکش درمان در این شرایط چیست؟
حبیبی از تهران 

سختی آزمون زبان پایه دوازدهم انصاف نبود
در شرایطی که به‌دلیل عدم ‌برگزاری کلاس‌های حضوری در یادگیری زبان، پیشرفت چندانی نکرده‌ایم، آزمون زبان پایه دوازدهم به‌خصوص بخش شنیداری آن بسیار سخت بود؛ به‌گونه‌ای که تقریبا اکثر بچه‌هایی که این آزمون را گذراندند، نمره قبولی نگرفتند. در این شرایط، این وضعیت عادلانه نیست.
دانش‌آموزان پایه دوازدهم 

طرح ترافیک را 3‌ماه بردارند
با توجه به اعلام وضعیت قرمز در پایتخت، بهتر است جهت رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و کاهش تردد با وسایل حمل‌ونقل عمومی، طرح ترافیک به‌مدت 3‌ماه برداشته شود؛ حتی اگر این شرایط به نفع درآمدهای شهرداری و حمل‌ونقل عمومی نباشد، باز هم به سلامت جامعه کمک خواهد کرد.
پوررضوی از تهران

رمز پویا آمد، ولی احتمال کلاهبرداری همچنان هست
در پی تعدد شگردهای کلاهبرداری بانکی و برداشت از کارت‌ها و حساب‌های مردم، راهکاری به‌نام استفاده از «رمزپویا» مطرح و اجرا شد، اما رمزهای دوم دائم بدون ضمانت همچنان باقی مانده است. با توجه به اینکه در انواع تبلیغات بازرگانی به‌وسیله تلفن همراه، احتمال هرنوع سوءاستفاده می‌رود، از دست اندرکاران محترم انتظار می‌رود که شماره تلفن‌های مشترکان خود را در اختیار صاحبان تبلیغ بدون تحقیق از آنان قرار ندهند.
مراد بیگی از ایلام
 

این خبر را به اشتراک بگذارید