• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
شنبه 14 تیر 1399
کد مطلب : 104010
+
-

خبرهای کوتاه

  ساخت موزه نیروی هوایی تا ۲‌ماه آینده
مرتضی رحمان زاده، شهردار منطقه۱۳ تهران:

موزه نیروی هوایی بخش کوچکی از پادگان نیروی هوایی است که امسال با مصوبه شورای اسلامی شهر تهران، اعتباری برای این پروژه درنظر گرفته شده‌است. با همکاری شرکت توسعه فضای فرهنگی فاز اول و دوم طراحی‌ها انجام شده و کار اجرایی آن در دست اقدام است. اعتباری که برای این پروژه به منطقه۱۳ ابلاغ شده حدود 2میلیارد تومان است که ظرف 2‌ماه آینده کارهای اجرایی آن آغاز می‌شود. (سایت شهر)

  واریز سهمیه اعتباری سوخت
مرتضی ضامنی، مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور:

مابه‌التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت خرداد‌ماه ۵۱۲هزار خودروی حمل‌ونقل عمومی با کاربری مختلف ازجمله آژانس تاکسی تلفنی (زیرنظر شهرداری‌ها و صنفی)، تاکسی‌های اینترنتی، تاکسی‌های فرودگاهی و ویژه، تاکسی‌های شهرهای بدون جایگاه CNG، تاکسی‌های برون شهری، ناوگان تحت پوشش آرامستان‌ها، پیک موتوری و راهبران آموزشی و پرورشی واریز شد. سهمیه خردادماه ناوگان اعتباری بالغ بر ۹۱۲میلیارد ریال است که در ۱۱تیرماه به‌حساب رانندگان واریز شده است.(همشهری)

  احتمال دوطرفه شدن زیرگذر استاد معین
محمد علیخانی، رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران:

بعد از افتتاح زیر گذر استاد معین به شکل یک طرفه و اعتراض ساکنان منطقه قرار شد مطالعاتی برای بررسی طرح دو طرفه شدن این معبر انجام‌ شود. تغییر مسیر یک معبر نیاز به‌کار کارشناسی و فنی دارد. تا به این ساعت اطلاعی از تغییر مسیر جانبی معبر زیر گذر استاد معین ندارم، اما پلیس راهور اعلام کرده بود که شاید بتوان با تغییر جهت چند مسیر، بار ترافیک را با دو طرفه کردن زیر گذر مدیریت و کنترل کرد. پلیس راهور زیر بار کار با فشار خارجی و غیرکارشناسی نمی‌رود. به‌طور حتم روی دوطرفه شدن زیر گذر استاد معین کار مطالعاتی لازم انجام شده است. (باشگاه خبرنگاران جوان)

این خبر را به اشتراک بگذارید