• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
شنبه 14 تیر 1399
کد مطلب : 103955
+
-

کافه مجلس

  اولتیماتوم بود
محمدرضا خباز، نماینده ادوار مجلس با اشاره به نامه روسای کمیسیون‌های مجلس به رئیس‌جمهور گفت: نامه روسای کمیسیون‌ها نه در راستای اصلاح امور بلکه شبیه اولتیماتوم بود و این برخورد برای شرایط کشور مناسب نیست چون جز با همدلی و هماهنگی نهادهای حاکمیتی چیزی عوض نمی‌شود. به گزارش ایرنا، خباز به کسری بودجه ۵۰درصدی دولت اشاره کرد و یادآور شد: در این شرایط چه‌کسی بهتر از روحانی می‌تواند کشور را اداره کند؟ به باور من با توجه به شرایط کنونی حاکم بر کشور راه اداره کردن همین مسیری است که دولت می‌رود و راه دیگری وجود ندارد و هر شخص دیگری جای رئیس‌جمهوری باشد، وقتی کشور درآمد و ابزار حکمرانی خوبی نداشته باشد همین رویکرد را در پیش می‌گرفت.

  معرفی داماد برای نوکری 
علیرضا زاکانی، نماینده قم در مجلس شورای اسلامی در توییتی با هشتگ تاجگردون نوشـت: قابل توجه دوستان آقای تاجگردون، تمام رانت خانواده‌ام عبارت است از معرفی 2 دامادم برای نوکری مردم در اردوهای جهادی، سیل و زلزله در استان‌های خوزستان، لرستان، گلستان، کرمانشاه و ایلام و سفارش داماد دیگرم در تهیه گزارش از اورژانس بیمارستان شریعتی تهران، از خدا بترسید. اخیرا حامیان تاجگردون اسنادی درباره دختر زاکانی منتشر کردند و مدعی شدند آنها با نفوذ پدر قراردادهای بزرگی منعقد کرده‌اند. زاکانی، معترض اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون، نماینده گچساران شده و این هفته درباره اعتبارنامه او در صحن علنی رأی‌گیری می‌شود.

  مجلس در مقابل بورس؟
محمدسعید احدیان، دستیار سیاسی و رسانه‌ای رئیس مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «مدتی است عده‌ای با هدف تخریب مجلس یازدهم، پروژه‌ای را شروع کردند که مجلس را مقابل بازار سرمایه و بورس قرار دهند. موضوع مالیات بر سود سهام از اساس منتفی است. قبلا هم مطرح شده و رئیس کمیسیون اقتصادی هم به صراحت آن را منتفی دانست.»

  خدمات فقط با ماسک
علی‌اصغر باقرزاده، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفته است راهی که می‌توان افراد را ملزم به استفاده از ماسک در مکان‌های عمومی کرد، عدم‌ارائه خدمات است. به‌گزارش ایلنا، او گفته است: اگر کسی به بانک برود کارت ملی نداشته باشد، بانک به او خدمات نمی‌دهد؛ درخصوص ماسک هم باید همینطور باشد اگر کسی به اماکنی که زدن ماسک اجباری است رفت و از آن استفاده نکرد نباید به او خدمات داد. وی تأکید کرد: در ادارات دولتی و خصوصی، در مترو، بانک و همه مراکز علمی و آموزشی و غیره اگر خدمات به افرادی که ماسک نمی‌زنند ارائه نشود می‌توان درصد بالایی از اشخاص را مجبور کرد که از ماسک استفاده کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید