• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
یکشنبه 8 تیر 1399
کد مطلب : 103502
+
-

با مردم

با مردم









 چرا هزینه‌های تلفن ثابت افزایش یافته است
به‌عنوان شهروندی که مدام با اینترنت و تلفن سرکار دارم می‌خواهم از مخابرات سؤال کنم که کدامین خدمات خود را به کاربران درست ارائه می‌دهند که اکنون هزینه‌های تلفن ثابت را افزایش داده‌اند. اغلب خطوط حداقل در محل زندگی ما در بهترین حالت هم ناپایدار و دارای نویز هستند. دنیا بر مدار فیبرنوری، تماس تصویری رو تلفن‌ها و... حرکت می‌کند ولی در مخابرات ایران با وجود فیبر نوری، فقط سیستم‌های کنترل به‌روز شده و بستر همچنان قدیمی است و خدمات کاربردی و ارزشمند قابل تاملی ارائه نمی‌شود که اکنون مخابرات مستحق کسب درآمد بیشتر از مردم باشد.
امین از کرج

   برگزاری آزمون جامع دکتری لغو شود
آزمون جامع در وضعیت عادی هم ملاکی استاندارد برای سنجش علمی دانشجوی دکتری نیست و اکنون در این شرایط بحرانی کرونا برخی از ما دانشجویان مجبور هستیم برای شرکت در این آزمون به شهر دانشگاه خود سفر کنیم که به‌عنوان نمونه هم‌اکنون شهر دانشگاهی من در وضعیت قرمز به‌سر می‌برد. به‌طور جدی تقاضا داریم مسئولان زمان برگزاری این آزمون را به تعویق بیندازند.
لبافی از تهران

   متولیان شهری اهمیتی به کانون پرورش فکری شیراز نمی‌دهند
اکنون برای چندمین بار است که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس در شیراز دچار مشکل با متولیان شهری می‌شود. پیش از این هم برای جابه‌جایی ساختمان کانون در شیراز اقدام کرده بودند و اکنون متولیان شهری عزم خود را برای تخریب ساختمان شماره یک کانون در شیراز جزم کرده‌اند. تاکنون تلاش‌های متولیان کانون برای جلوگیری از این موضع ثمربخش نبوده و متأسفانه مسئولان قصد ندارند جای مناسبی در اختیار کانون بگذارند و این برای ما نوجوانان که از کودکی در دل کانون بوده‌ایم بسیار سخت است. از مسئولان کانون و نیز شهرداری تقاضا داریم به نفع کودکان و نوجوانان این موضوع را مدیریت کنند.
فتحی از اعضای کانون پرورش فکری شیراز

   آب بدمزه و بد طعم منطقه خانه اصفهان
مدتی است آب آشامیدنی لوله‌کشی شهر اصفهان بزرگ به‌خصوص در نقاط شمالی این شهر و منطقه مسکونی خانه اصفهان، بسیار بدطعم و بدمزه و بی‌کیفیت شده است، به‌طوری‌که چای نوشیدنی درست شده از آن کاملا کدر و بدمزه و در مواردی غیرقابل خوردن است و به‌رغم گرانی و وضعیت بد اقتصادی مجبوریم از آب معدنی برای شرب و چای استفاده کنیم که بسیار گران تمام می‌شود، چرا به این مشکل و معضل مهم اجتماعی و بهداشتی و مشکل عمومی مردم این کلانشهر ایران رسیدگی نمی‌شود.
محمود بلیغیان از اصفهان

   افزایش حقوق به‌اندازه پول آب و برق و مواد ضدعفونی نیست
اضافه حقوق امسال که البته هنوز به ما بازنشستگان نرسیده است به اندازه پول تصفیه آب شرب، برق کولر گازی، خرید ماسک و مواد ضدعفونی هم نیست. به‌خصوص برای ما خوزستانی‌ها این موضوع سخت‌تر است چرا که استان ما از ثروتمندترین استان‌های کشور است ولی مردم از همه جهت در مضیقه وسختی هستند.
مستوری از اهواز
 

این خبر را به اشتراک بگذارید