• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
یکشنبه 8 تیر 1399
کد مطلب : 103500
+
-

مرگ عجیب 3مرد در پارک جنگلی

مرگ عجیب 3مرد در پارک جنگلی


به‌دنبال پیدا شدن اجساد 3مرد جوان در پارک جنگلی شهرستان مشگین‌شهر، تحقیقات پلیس برای کشف راز این حادثه آغاز شده است.
به گزارش همشهری، بعدازظهر جمعه گذشته با پیدا شدن جسد بی‌جان 3جوان در پارک جنگلی مشگین شهر، مردم این شهر را شوکه کرد. محل کشف این اجساد، کنار نهر آب یک باغ، در دره پایینی پارک جنگلی ولایت بود و جسد 2نفر از آنها در کنار نهر آب و جسد سومین نفر، ده‌ها متر پایین‌تر در داخل نهر آب پیدا شده و توسط مردم و شاهدان از داخل نهر بیرون کشیده شده بود.
وقتی خبر به پلیس مخابره شد، تیمی از مأموران راهی محل حادثه شدند. شاهدان می‌گفتند که این 3‌نفر چند ساعت در آن محل به تفریح مشغول بوده‌اند که به‌صورت ناگهانی حالشان بد شده بود. ظاهرا یکی از آنها با حالت تهوع به کنار نهر رفته و اما به داخل آن سقوط کرده و آب پیکر بی‌جان وی را ده‌ها متر به پایین دره می‌کشاند. 2 نفر دیگر نیز با حال بدی که داشتند خودشان را به کنار نهر رسانده، اما از حال رفته و همانجا روی زمین افتاده؛ درنهایت جانشان را از دست داده بودند.
مردمی که آن روز راهی پارک جنگلی شده بودند با پیدا کردن اجساد، ماجرا را به پلیس و تیم‌های امدادی خبر داده و پس از آن امدادگران راهی محل حادثه شده بودند اما در همان بررسی‌های اولیه معلوم شد که هر 3نفر پیش از رسیدن امدادگران جان باخته بودند. هر چند در ابتدا این فرضیه مطرح شده بود که ابتدا یکی از 3‌جوان به داخل نهر سقوط کرده و 2نفر دیگر برای نجات وارد آن شده و درنهایت هر 3نفر جانشان را از دست داده‌اند اما شدت کم جریان آب، این فرضیه را رد می‌کرد. 
فرمانده انتظامی مشگین شهر از پیدا شدن2دستگاه تلفن همراه متوفیان در داخل نهر آب خبر داده و دادستان عمومی و انقلاب این شهر نیز گفته است که تاکنون علت دقیق واصلی مرگ این افراد مشخص نیست و پس از انجام بررسی‌ها و تحقیقات لازم و اعلام نتیجه پزشکی قانونی، درباره این حادثه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید