• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
چهار شنبه 4 تیر 1399
کد مطلب : 103234
+
-

رضاوند: استقلال هیچ‌وقت دنبال تعطیلی لیگ نبود

حداقل باید یک جام به هواداران هدیه بدهیم

امیرحسین اعظمی

استقلالی‌ها امروز پس از ماه‌ها باید به لیگ برتر برگردند و در یکی از شهرهای قرمز کشور با فولاد روبه‌رو شوند. آرش رضاوند که مدعی است استقلالی‌ها هیچ‌وقت دنبال تعطیلی لیگ نبوده‌اند، در گفت‌و‌گو با همشهری مدعی شده آبی‌ها در شرایط سخت اهواز هم باید نتیجه خوبی بگیرند و در ادامه بازی‌ها منتظر لغزش رقبا باشند.

  استقلال از لحاظ تاکتیکی و بدنی به مرز ایده‌آل رسیده است؟
ما یک دوره بدنسازی انجام دادیم و چند بازی دوستانه هم برگزار کردیم. درمجموع شرایط خوبی داریم ولی طبیعتا بعد از تعطیلی 3ماهه، همیشه بازی‌های اول سخت است. با این حال خودمان را آماده بازی با فولاد می‌کنیم تا ان‌شاءالله در اهواز نتیجه خوبی بگیریم.
  استقلال بدشانس نیست که در این گرمای شدید و اوج بیماری کرونا در اهواز، باید به این شهر برود؟
قطعا این مسائل تأثیرگذار است و در شرایط سختی باید برابر فولاد به میدان برویم. گرمی هوا و رطوبت زیاد می‌تواند کار ما را سخت کند ولی چاره‌ای نیست. فولاد هم تیم بسیار خوبی است که برای سهمیه لیگ قهرمانان تلاش می‌کند ولی ما باید نتیجه خوبی بگیریم، حتی بیرون از تهران.
 هفته گذشته 2بازیکن خودتان را به‌دلیل مصدومیت از دست دادید. آیا این مصدومیت‌ها به‌دلیل انجام تمرینات فشرده بعد از تعطیلی بازی‌ها بود؟
هر بازیکنی ممکن است در شرایط مختلف با این وضعیت مواجه شود ولی طبیعتا تعطیلی 3ماهه لیگ برتر و تمرینات فشرده، در این مصدومیت‌ها تأثیر‌گذار است. شک نکنید که در ادامه مصدومیت‌ها بیشتر می‌شود، فقط امیدوارم این آسیب‌دیدگی‌ها زیاد جدی نباشد.
 شرایط خودت چطور است؟
وضعیت من هم بد نیست ولی در این تایم، اکثر بازیکنان کار سختی دارند تا به آمادگی کامل برسند. با این حال همه ما تلاش می‌کنیم تا به شرایط خوبی برسیم و به تیم کمک کنیم.
  شما دوست نداشتید بازی‌های لیگ برتر تعطیل شده و شروع بازی‌ها از فصل جدید باشد؟
استقلال هیچ‌وقت دنبال تعطیلی لیگ نبود و همه ما دوست داریم که فوتبال بازی کنیم ولی حرف ما این بود که بازی‌ها در یک وضعیت بهتر شروع شود. شما الان می‌بینید که خیلی از شهرهای بزرگ و مهم در وضعیت قرمز قرار دارند، ما برای بازی‌های لیگ برتر باید سفر کنیم، به فرودگاه برویم، سوار هواپیما شویم یا در هتل‌ها مستقر شویم. طبیعتا هر لحظه خطر ابتلا به کرونا وجود دارد. باید در این شرایط تا جایی که امکان دارد، مسائل بهداشتی را رعایت کنیم.
  فکر می‌کنی استقلال هنوز شانس قهرمانی دارد؟
در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست. ما اصلا بی‌انگیزه نیستیم و قطعا هدفمان این است که هر 10بازی را ببریم و در نهایت هم منتظر لغزش حریفان باشیم. در جام حذفی هم موقعیت خوبی برای قهرمان شدن داریم، امسال حداقل باید یک جام به هواداران هدیه بدهیم تا آنها را خوشحال کنیم.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید