• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 2 تیر 1399
کد مطلب : 103019
+
-

با مردم

با مردم








 مسکن نگین کوهستان بعد از 15سال، همچنان بلاتکلیف
سپرده ما سرمایه‌گذاران مسکن نگین کوهستان در خیابان نفت پونک، همچنان نزد قوه‌قضاییه مسدود است و پیگیری ما مالباختگان بعد از 15سال هنوز به جایی نرسیده است. از مسئولان تقاضای رسیدگی داریم
موسوی از تهران 

  کمبود اقلام بهداشتی در بندرعباس، عامل شیوع کروناست
فقر اقتصادی و گرانی اقلام بهداشتی مثل ماسک باعث شده تا بیماری کرونا در شهر با سرعت در حال گسترش باشد. یعنی بعد از چندین ماه هنوز امکان اینکه ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده رایگان یا ارزان توزیع شوند، وجود ندارد؟
زرین پور از بندرعباس

  سرویس‌های بهداشتی بین راهی، بدون مایع دستشویی
در مسیر شمال به تهران سرویس‌های بهداشتی دایر در کنار رستوران‌ها و پارکینگ‌های خودرو، فاقد مایع دستشویی و نظافت کافی هستند که می‌تواند عامل شیوع کرونا باشد.
فتاحی از تهران 

  حقوق بازنشستگان همچنان به رقم سال 98پرداخت می‌شود 
با گذشت 3‌ماه از سال 99هنوز حقوق بازنشستگان به رقم سال 98پرداخت می‌شود؛ درحالی‌که مسئولان از چند‌ماه قبل به مردم قول افزایش حقوق می‌دهند و آن‌ را در بوق و کرنا می‌کنند و همین وعده‌های عمل نشده باعث سلب اعتماد عمومی می‌شود. مگر قرار نبود از اول فروردین‌ ماه سال‌جاری حقوق بازنشستگان به مبلغ حداقل 2‌میلیون و 800هزار تومان افزایش یابد؟
محمود بلیغیان از اصفهان

  گودی عمیق در وسط خیابان شهید زلفی شهرک شریعتی
دراسفند98در چند قسمت از وسط خیابان شهید زلفی شهرک شریعتی درمنطقه19تهران فرورفتگی وگودی نسبتا عمیق ایجاد شد، اما پس ازگذشت حدود4ماه هنوزگودی‌ها به‌ طورکامل رفع و همسطح با خیابان نشده که همین مشکل تردد وسایل نقلیه را با مشکل مواجه کرده است.
مرحمتی از تهران

   بهسازی خیابان سعدی در شهر ایلام چه شد؟
سال‌هاست مسئولان شهرداری ایلام وعده داده‌اند که بهسازی خیابان سعدی شمال و جنوبی ایلام انجام شود، اما هنوز خبری از بهسازی این خیابان که از اصلی‌ترین خیابان‌های ایلام است، نیست و تردد در این خیابان دچار مشکل است.
نوری از ایلام

  واگن‌های ویژه بانوان در متروی تهران مختلط شده است
مدتی است که به بهانه شلوغی واگن های بخش عمومی در متروی تهران، آقایان وارد واگن خانم‌ها می‌شوند و هیچ برخوردی هم با آنها صورت نمی‌گیرد. از مسئولان متروی تهران تقاضای رسیدگی و توجه داریم.
مزینانی از تهران

  ماشین‌های زباله‌بر، آرامش شب‌های پردیس را برهم زده‌اند 
ماشین‌های زباله‌بر پردیس که همگی فرسوده و پر سر و صدا هستند، به جای ساعت 9شب حدود ساعت یک و دو صبح برای بردن زباله‌ها می‌آیند و با سر و صدا، آرامش شهرک پمپ گاز را بر هم می‌زنند. این موضوع جدای سر و صدا ساعت‌ها رها ماندن زباله‌ها در فضای شهرک را هم به‌دنبال دارد.
ساکن پردیس سمت جاجرود

  مسئول جمع‌آوری سگ‌های ولگرد شهریار کیست؟
واقعا چه‌کسی مسئول جمع‌آوری سگ‌های ولگرد در شهریار است؟ بارها از مسئولان تقاضا کرده‌ایم که نسبت به این موضوع اقدام کنند.
یک شهروند از شهریار

  فرورفتگی خیابان مصطفی خمینی تهران خطرساز است
روی خط عابر خیابان شهید مصطفی خمینی، تقاطع خیابان شریف رضی تهران مدتهاست 2 فرو رفتگی وجود دارد که آن را ترمیم نمی‌کنند و مشکلاتی برای تردد عابران پیاده کرده است.
زارعی از تهران 

  از 3‌ماه قبل حقوق نگرفته‌ایم
کارگر پیمانکار خدمات شهری از اسلامشهر منطقه 5هستم، متأسفانه 3ماه است که حقوق نداده‌اند و البته حقوق ما هم یک میلیون و 800هزارتومان است. اسفندماه هم نه عیدی گرفته‌ایم و نه مزایا. از‌ماه آینده هم باید دربدر خانه و اجاره باشیم و بعد فصل مدرسه بچه‌ها و هزینه‌های سرسام آور. شما را به خدا به داد مردم برسید.
بهاری از اسلامشهر تهران

  غارت سطل‌های زباله در بهارستان
اغلب سطل‌های زباله در بهارستان تهران به سرقت رفته‌اند. قبلا که صحبت از سرقت کابل‌های برق و دریچه‌های فاضلاب بود و خطراتی که ایجاد می‌شد، اکنون هم نوبت سطل‌های زباله رسیده که یکی پس از دیگری ناپدید شوند و سر هر خیابان انبوهی از زباله روی هم تلنبار شود.
نصیرمنش از بهارستان

این خبر را به اشتراک بگذارید