• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
دو شنبه 2 تیر 1399
کد مطلب : 103014
+
-

پایان 48روز اسارت گروگان 13ساله


 با دستگیری 4گروگانگیر، نوجوان 13ساله‌ای که 48روز پیش توسط آدم‌ربایان ربوده شده بود، آزاد شد و به آغوش خانواده‌اش بازگشت.
به‌گزارش پلیس، دوازدهم اردیبهشت‌ماه سال‌جاری، گزارش ربوده شدن نوجوانی 13ساله در محدوده خیابان آزادگان شهر زاهدان به پلیس گزارش شد. از همان زمان تحقیقات برای یافتن ردی از آدم‌ربایان و رهایی گروگان نوجوان آغاز شد و کارآگاهان با حضور در محل حادثه دریافتند که ۴سرنشین یک دستگاه خودروی پژو۴۰۵ با سر و صورتی پوشیده و با تهدید سلاح سرد این نوجوان را به‌زور سوار بر خودروی خود کردند و به سرعت از محل متواری شده‌اند. 
درحالی‌که تحقیقات ادامه داشت، یک روز بعد فرد ناشناسی با خانواده نوجوان ربوده شده تماس گرفت و برای آزادی او درخواست 300هزار دلار کرد. در این شرایط تحقیقات پلیس وارد مرحله‌ای تازه شد و درحالی‌که تماس‌های آدم‌ربایان با خانواده گروگان ادامه داشت، کارآگاهان به‌دنبال پیدا کردن ردی از آنها بودند. تحقیقات پلیس در نهایت نتیجه داد و ماموران موفق شدند هویت یکی از آدم‌ربایان را شناسایی کنند. این مرد چند روز قبل با هماهنگی قضایی در یک عملیات ضربتی دستگیر شد و اعتراف کرد که همدستانش گروگان 13ساله‌ را در خانه‌ای خارج از شهر نگهداری می‌کنند. 
با شناسایی محل نگهداری گروگان نوجوان، تیم‌های عملیاتی پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان راهی این محل شدند و توانستند با دستگیری 3آدم‌ربای دیگر، نوجوان ربوده شده را پس از ۴۸روز اسارت آزاد کنند.
 به‌گفته سردار محمد قنبری، رئیس پلیس استان سیستان و بلوچستان، گروگان صحیح و سالم به آغوش خانواده‌اش بازگشت و متهمان با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

این خبر را به اشتراک بگذارید