• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
دو شنبه 2 تیر 1399
کد مطلب : 103017
+
-

دستگیری قاتلان جوان طلافروش

دستگیری قاتلان جوان طلافروش


دزدان مسلح که هنگام دستبرد به یک طلافروشی در شهرستان خاش مرد طلافروش را به قتل رسانده بودند، دستگیر شدند.
به‌گزارش همشهری،  این سرقت حدود ساعت6 بعدازظهر 17اردیبهشت‌ماه رخ داد. صاحب مغازه طلافروشی سلاطین در پاساژ سرحد واقع در بازار خاش، مشغول کار در مغازه‌اش بود که ناگهان چند مرد مسلح وارد مغازه شدند. آنها با تهدید اسلحه قصد سرقت طلاها را داشتند اما مرد طلافروش با دزدان درگیر و همین باعث شد که یکی از آنها به سمت او شلیک کند. مرد طلافروش روی زمین افتاد و دزدان پس از سرقت طلاها پا به فرار گذاشتند.
لحظاتی بعد ماجرا به پلیس و اورژانس گزارش شد. بررسی‌های اولیه از این حکایت داشت که مرد طلافروش به‌دلیل شدت جراحات وارده جانش را از دست داده است. پس از فرار دزدان تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری آنها کلید خورد. این تحقیقات ادامه داشت تا اینکه روز گذشته دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خاش استان سیستان و بلوچستان از دستگیری 4نفر از عوامل این سرقت خبر داد و گفت: این افراد پس از ۴۵روز با تلاش مأموران نیروی انتظامی و عوامل امنیتی خاش دستگیر شدند.
رضا حکمتیان گفت: در‌ماه رمضان امسال از یک طلافروشی در خاش سرقت شد و صاحب آن به نام یامین شهنوازی که جوانی ۲۴ساله بود در جریان این سرقت مسلحانه به‌قتل رسید. وی بیان کرد: پس از مدت‌ها کار کارشناسی توسط نیروی انتظامی این افراد شب گذشته دستگیر شدند. دادستان عمومی و انقلاب خاش گفت: هم‌اینک این افراد شرور و مخلان نظم و امنیت در بازداشت به‌سر می‌برند.

این خبر را به اشتراک بگذارید