• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
یکشنبه 1 تیر 1399
کد مطلب : 102917
+
-

مرگ عامل جنایت در خانه پدربزرگ

مرگ عامل جنایت در خانه پدربزرگ


نوه معتاد که به خانه پدربزرگش رفته  و در درگیری دست به جنایت زده بود، روی تخت بیمارستان جانش را از دست داد.
 به‌گزارش همشهری، این مرد متهم بود که عصر پنجشنبه 22خرداد، وارد خانه پدربزرگش شده و در درگیری با آنها مادربزرگ ناتنی‌اش را به قتل رسانده و پدربزرگش را نیز به‌شدت مجروح کرده است. آن روز ساکنان ساختمانی مسکونی در جنوب تهران صدای فریاد از خانه زوجی شنیدند و وقتی به مقابل آپارتمان آنها رفتند، پسری جوان در را باز کرد و درحالی‌که سراسیمه بود، همسایه‌ها را کنار زد و فرار کرد. همسایه‌ها پس از فرار پسرجوان، وارد آپارتمان زوج میانسال شدند و با دیدن پیکر نیمه‌جان زن و مرد با اورژانس و پلیس تماس گرفتند. در این حادثه زن میانسال بر اثر ضربات متعددی که به سرش وارد شده و صدماتی که به واسطه کوبیده‌شدن او به دیوار به‌وجود آمده بود، به قتل رسید، اما مرد زنده ماند که به بیمارستان منتقل شد. از سوی دیگر، مشخص شد که طلاهای زن میانسال نیز سرقت شده است. در ادامه تحقیق از همسایه‌ها، همچنین پرس‌و‌جو از مرد میانسال که زنده مانده بود و بررسی تصاویر دوربین مداربسته اطراف محل حادثه مشخص شد که نوه 23ساله این خانواده، عامل این جنایت است. بنابراین وی تحت تعقیب قرار گرفت و یک ساعت بعد دستگیر شد.

مرگ متهم به قتل
 تحقیقات حکایت از این داشت که نوه معتاد ظاهرا برای سرقت طلاهای مادربزرگ ناتنی‌اش به خانه آنها رفته و جنایت آفریده بود. متهم اعتیاد شدیدی به مواد ‌مخدر داشت و به همین دلیل از خانواده‌اش جدا شده و مدتی کارتن‌خواب بود. در ادامه تحقیقات مشخص شد که متهم در درگیری، پدربزرگش و همسر او را به‌شدت کتک زده و پس از آنکه آنها از هوش رفتند طلاهای مادربزرگ ناتنی‌اش و وسایل با‌ارزش خانه را سرقت کرده و متواری شده بود. در این شرایط متهم که از لحاظ روحی شرایط خوبی نداشت، با دستور قاضی ساسان غلامی، بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی تهران برای درمان به بیمارستان انتقال یافت.
درحالی‌که پسر جوان تحت مداوا قرار گرفته بود، ناگهان حالش وخیم‌تر شد و شامگاه پنجشنبه 29خرداد‌ماه به کام مرگ رفت. اگرچه دلیل مرگ نوه قاتل مصرف بیش از حد مواد‌ مخدر اعلام شده، اما قاضی جنایی دستور انتقال جسد وی به پزشکی قانونی را صادر کرد تا علت اصلی مرگ مشخص شود. با مرگ متهم به قتل، پرونده جنایت نیز مختومه شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید