• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
یکشنبه 1 تیر 1399
کد مطلب : 102919
+
-

معمای جسد سوخته زنی زیر پل عابر


به‌دنبال کشف جسد سوخته زنی زیر پل عابرپیاده‌ای در پایتخت تحقیقات پلیس برای رمزگشایی از جنایت آغاز شده است.
به‌گزارش همشهری، صبح پنجشنبه گذشته راننده خودروی پرایدی که در اتوبان باقری در حال حرکت بود، ناگهان چشمش به آمپر بنزین افتاد و مشخص شد که سوختش تمام‌شده است. او کنار اتوبان توقف کرد و در آن اطراف به‌دنبال یک ظرف یا بطری گشت تا بتواند از رانندگان عبوری درخواست بنزین کند اما درحالی‌که اطراف پل عابرپیاده را می‌گشت، ناگهان چشمش به جسد سوخته زنی افتاد و ماجرا را به پلیس خبر داد.

شروع تحقیقات
پس از تماس راننده پراید، مأموران کلانتری126 تهرانپارس در محل حادثه حاضر شدند و با دیدن جسد سوخته زن جوان، با کشیک جنایی تماس گرفتند. به دستور بازپرس مصطفی واحدی، کشیک جنایی پایتخت، تحقیقات کارآگاهان جنایی برای کشف راز این جنایت آغاز شد. بررسی‌های اولیه از این حکایت داشت که جسد متعلق به زنی است حدودا 30 تا 35ساله. به‌گفته کارشناس پزشکی قانونی از زمان مرگ او 48ساعت می‌گذشت اما چون سوخته بود علت مرگ وی قابل تشخیص نبود. با این حال مأموران در 2متری جسد 4فشنگ و قسمتی از یک کلت شکسته را کشف کردند که قاضی جنایی دستور داد فشنگ‌ها و اسلحه به آزمایشگاه فیزیک جنایی منتقل و بررسی شود که آیا گلوله‌ای از آن شلیک شده یا نه. از سوی دیگر مشخص شد که 2گردنبند و یک انگشتر طلای زن جوان نیز روی گردن و دستش است و سرقت نشده. این یعنی انگیزه جنایت، سرقت نبوده است. 
در ادامه با انجام تحقیقات میدانی در محل، جسد سوخته زن جوان به پزشکی قانونی منتقل شد تا علت اصلی مرگ مشخص شود. همچنین تیمی از مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران جست و جوی خود را برای یافتن ردی از عامل یا عاملان این جنایت و شناسایی هویت مقتول آغاز کردند.

این خبر را به اشتراک بگذارید