• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
شنبه 31 خرداد 1399
کد مطلب : 102842
+
-

کافه مجلس

  4وزیر دوباره به مجلس می‌روند
 بنابر اعلام‌ محمدحسین فرهنگی، سخنگوی هیأت‌رئیسه مجلس، وزرای دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، جهاد کشاورزی، ارتباطات و فناوری اطلاعات و کشور با حضور در جلسات علنی هفته جاری گزارشی از عملکرد وزارتخانه‌های خود و وضعیت کشور به نمایندگان ارائه خواهند کرد. (خانه ملت) 

  شرط توبه
نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوع فرصت توبه برای اکبر طبری که اخیرا از سوی معاون قوه قضاییه مطرح شده، گفت: این توبه را یا مردم یا حضرت آقا باید قبول کنند؛  اگرچه توبه مربوط به جرایم حدی بوده نه جرایم مرتبط با بیت‌المال. حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: البته این فرصت توبه باید مبتنی بر نظر قاضی پرونده و رئیس قوه قضاییه باشد که آیا می‌شود در این موضوع با توبه از جزای وی صرف‌نظر کرد یا خیر.

  هیأت‌رئیسه ضعیف است
علی‌اصغر خانی، نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی در  توییتی ،گفت: حدود ۸۰ نفر از نمایندگان نسبت به ترکیب کمیسیون‌ها معترض هستند، درحالی‌که در برخی از دوره‌های مجلس این رقم به تعداد انگشتان دست هم نبوده است و این، عملکرد ضعیف هیأت‌رئیسه را نشان می‌دهد.

  قالیباف مشاوران خود را منصوب کرد
محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در حکمی حسین قربانزاده، دبیرکل سابق جمعیت پیشرفت و عدالت و از حقوقدانان نزدیک به‌خود را به‌عنوان مشاور خود و دبیر کارگروه مشورتی تحول مجلس منصوب کرد. همچنین سیدمحمود رضوی چهره سینمایی نزدیک به قالیباف و تهیه‌کننده فیلم‌هایی مثل درباره الی، ‌ماجرای نیمروز، سیانور و خانه‌ای در خیابان چهل و یکم به‌عنوان مشاور فرهنگی و هنری رئیس مجلس منصوب شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید