• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
یکشنبه 25 خرداد 1399
کد مطلب : 102617
+
-

صدای استان‌ها

    پارس‌آبادی‌ها آنتن دیجیتال ندارند 
مردم پارس‌آباد هنوز از دیدن شبکه‌های دیجیتالی صدا و سیما محروم هستند. در مسکن مهر این شهرستان هم شبکه‌های داخلی اصلا آنتن ندارند. عجیب است که در شرایط کنونی این ضعف برای دریافت شبکه‌های داخلی وجود دارد و هیچ اقدامی برای رفع آن نمی‌شود. 
محمدی از اردبیل 

   تخفیف سابقه کار به کارگران عسلویه 
ای‌کاش کارگران شاغل در عسلویه را با 20 سال سابقه کاری بازنشسته کنند. شرایط بد آب‌وهوایی و انواع مواد سمی معلق در هوا سلامت این کارگران را تهدید می‌کند و این حداقل کاری است که می‌توان درباره کارگران زحمتکش این منطقه انجام داد. 
امیرآبادی از عسلویه بوشهر 

   کم‌آبی در پاکدشت 
یکی از مهم‌ترین مشکلات مردم پاکدشت کمبود آب شرب است. در این منطقه جمعیت زیادی زندگی می‌کنند و تبدیل به یکی از مهاجرپذیرترین نقاط کشور شده است. اما کمبود آب به ویژه در بخش شریف‌آباد ساکنان آن را با مشکلات زیادی مواجه کرده است. سال گذشته رئیس‌جمهور برای افتتاح فاز جدید تصفیه‌خانه آب پاکدشت به این شهرستان سفر کردند که قول دادند پس از افتتاح این فاز، مشکل کمبود آب پاکدشت و شهر و روستاهای اطراف آن حل شود اما مردم تاثیر این افتتاح را هنوز حس نمی‌کنند.
احمدی از ورامین 

   جاده روستایی شندان‌عرب را آسفالت کنید
سال‌های زیادی مسئولان قول محرومیت‌زدایی در منطقه قائنات را داده‌اند اما جاده روستایی شندان عرب به تیغاب که مسیر پرترددی برای کشاورزان و دیگران است هنوز آسفالت نشده است. داشتن راه مناسب یکی از مطالبات اصلی مردم این منطقه است و ای‌کاش مسئولان نسبت به رفع این مشکل اقدام کنند.      
محمدی از خراسان جنوبی 

   مسکن مهر کاشمر سند ندارد 
با گذشت بیش از 7 سال از تحویل واحدهای مسکونی مسکن مهر در فاز 5، هنوز خبری از صدور اسناد برای مالکان این خانه‌ها نیست. در این سال‌ها پیگیری زیادی برای گرفتن سندها انجام دادیم اما هیچ نتیجه‌ای نداشته است. 
احمدی از خراسان رضوی 

   رها شدن محصولات گوجه و پیاز 
کشاورزان کرمانی امسال گوجه و پیاز خود را بدون آن که برداشت کنند رها کرده‌اند تا در مزرعه بماند. زیرا برداشت محصول ضرر بیشتری به آنها می‌رساند و حتی پول کارگر را نیز در نمی‌آورد. هر کیلوگرم گوجه آنها 200 تا 700 تومان به فروش می‌رود که پول جعبه و هزینه کارگری را نیز کفاف نمی‌دهد.
قوچانی از کرمان  

این خبر را به اشتراک بگذارید