• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
یکشنبه 25 خرداد 1399
کد مطلب : 102571
+
-

با مردم

با مردم

  2سال است گوشت از سبد خانوار ما حذف شده است
درحالی‌که 2دختر نوجوان دارم، از 2سال قبل تاکنون گوشت از سبد خانوار ما حذف شده است. آن زمان که گوشت کیلویی 55هزارتومان هم بود مرتب نمی‌توانستیم گوشت مصرف کنیم، چه رسد به حالا که قیمت آن به 120هزار تومان رسیده و من واقعا شرمنده همسر و دخترانم هستم.
کیوان از تهران 

  آبرسانی ۳۶روستا با یک تانکر در تنگستان بوشهر
روزانه ۳۶روستای نوار ساحلی دلوار فقط با یک تانکر آبرسانی می‌شوند. با وجود پیگیری برای رفع این مشکل، اما به گفته مسئولان، بودجه برای تأمین اعتبار آبرسانی به روستاها نیست. هم‌اکنون مردم برای مصارف روزانه همچون شستن صورت و گرفتن وضو هم معطل آب هستند.
رستمی از روستای بندررستمی تنگستان

  برگزاری کنکور، سلامت داوطلبان را به خطر می‌اندازد
با این وضعیت بی‌ثبات شیوع کرونا، واقعا چه اصراری است که کنکور برگزار شود. با ماسک و دستکش و احیانا شیلد چگونه بر استرس کنکور فائق شویم؛ آن هم در حوزه‌هایی که گرمایش و سرمایش مناسبی ندارند. واقعا کسی هست صدای ما را به گوش مسئولان برساند؟
کریمی از تهران 

  مالچ‌پاشی، محیط‌زیست کاشان را نابود کرده است
مالچ‌پاشی طبیعت کاشان را نابود کرده و باعث شده برخی زیستمندان کویر به خانه‌های مردم بیایند و آرامش از مردم سلب شود. حتما همین مقدار و بیشتر جاندارانی که در آن طبیعت بوده‌اند نیز از بین رفته‌اند که این موضوع به نفع طبیعت و مردم نیست.
مقدم‌زاد از کاشان

  قبض گاز از کی ماهانه صادر می‌شود؟
قبلا قبض گاز هر 2‌ماه یک‌بار می‌آمد اما به‌تازگی قبض گاز ماهانه صادر می‌شود؛ درحالی‌که رقم ریالی آن معادل همان قبض‌های دوماهه و بیشتر است. مردم چقدر باید هزینه بدهند؟
رحمتی از زنجان 

  امتحانات مدارس به‌صورت حضوری نباشد
برگزاری امتحانات مدارس به‌صورت حضوری درست نیست. دختر من در امتحانی حاضر شد که یکی از همکلاسی‌هایش سر کلاس به‌دلیل ابتلا به کرونا دچار تنگی نفس شد و آمبولانس او را از مدرسه به بیمارستان برد. چه‌کسی پاسخگوی جان فرزندان ماست؟
خلیلی از تهران 

  بیکاری هزاران نفر پرسنل تالارها در کرج
کلانشهر کرج به‌خصوص در سال‌های اخیر تبدیل به قطب تالارهای عروسی شده و به تبع آن تعداد قابل توجهی اشتغال ایجاد شده، اما متأسفانه با تعطیلی بیش از 400تالار پذیرایی در کرج چندهزار پرسنل موقت، دائم و تعداد قابل‌توجهی نیز به‌طور غیرمستقیم بیکار شده‌اند که ادامه این روند بسیار ناامید‌کننده است. مسئولان فکری برای این موضوع بکنند.
توانگر رنجبر از کرج

  چرا برخی از بانک‌ها هنوز پول سهام عدالت را واریز نکرده‌اند؟
درحالی‌که در تاریخ مقرر به بانک مراجعه کرده و به‌اصطلاح سهام خود را فروخته‌ایم، تا این لحظه پولی به دستمان نرسیده است. این چه داستانی دارد و چرا ما باید پول سهام فروخته‌شده خود را دریافت نکنیم؟
اکبرزاده از تهران 

  چهارباندی دهلران به اندیمشک چه شد؟
دهلران از پرتردد‌ترین مسیرهای کشور به‌خصوص در اربعین است که هنوز مسیرش دوبانده و خطرناک است. از سال‌ها قبل مقرر بوده مسیر اندیمشک به دهلران چهارباندی شود ولی هنوز فاز دوم آن آغاز نشده و هر روز حادثه‌ای در این مسیر رخ می‌دهد؛ به‌خصوص در ایام اربعین میزان این حوادث افزایش می‌یابد.
مجیدی از دهلران

  چرا به صنف لوازم‌التحریر هیچ وام و کمک معیشتی نمی‌دهند
صنف لوازم‌التحریر از هرگونه کمک معیشت و وام آسیب‌های کرونا محروم بوده است؛ درحالی‌که با تعطیلی دانشگاه‌ها و مدارس ماه‌هاست این صنف در پایین‌ترین سقف درآمدی خود قرار دارد و اگر کسی مالک نباشد حتی قادر به تامین اجازه مغازه‌اش هم نخواهد بود.
احمدی از تهران

  مرکز جمع‌آوری شیر در جاجرم وجود ندارد
ما دامداران جاجرمی هر روز بایستی ۱۰کیلومتر با ظرف‌های پرشیر از شهرستان جاجرم به شهرستان گرمه برویم و برای تحویل شیر این مسیر را طی کنیم. متأسفانه به‌علت نبود مرکز جمع‌آوری شیر خام مجبوریم شیر خود را به لبنیاتی‌های سطح شهر بدهیم و اگر مشتری پیدا نکنیم شیرمان فاسد می‌شود.
معینی از جاجرم خراسان شمالی

  آسفالت پردست‌انداز شهریار و اندیشه
آسفالت بعضی از خیابان‌های شهریار و فازهای یک، 3 و 4 اندیشه پر از چاله و دست‌انداز و ناهمواری ناشی از کندن خیابان و دوباره آسفالت‌کردن است که جدا از خرابی جلوبندی خودروها، بارها باعث تصادف و خسارات جبران‌ناپذیر شده است.
کامران از اندیشه شهریار

  خرداد تمام شد، اضافه حقوق بازنشستگان نیامد
باوجود قرار گرفتن در هفته آخر خردادماه هنوز خبری از پرداخت اضافه حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی نیست. واقعا مسئولان چه فکری در مورد بازنشستگان می‌کنند که به روی خودشان نمی‌آورند که امثال من هنوز با حقوق سال گذشته زندگی می‌کنیم! زندگی برایمان سخت شده و از مسئولان تقاضا داریم به داد ما برسند.
کرمانی از تهران 

این خبر را به اشتراک بگذارید