• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
دو شنبه 19 خرداد 1399
کد مطلب : 102153
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/rkYw4
+
-

صدای استان‌ها

   حمایت از تولیدکنندگان ابریشم
روزگاری تولید ابریشم در گلستان رونق چشمگیری داشت، اما سال‌هاست این صنعت افول پیدا کرده است. انتظار می‌رود مسئولان ذی‌ربط از کشاورزان و پرورش‌دهندگان ابریشم حمایت کنند تا منافع اقتصادی آن نصیب استان شود.
محمدی از گلستان 

   کمبود عابربانک در کهگیلویه و بویراحمد
بعضی از محله‌های کهگیلویه و بویراحمد حتی یک دستگاه عابربانک هم ندارند و مردم برای دریافت یا جابه‌جایی وجه نقد مجبورند مسیری را طی و از عابربانک محله‌های دیگر استفاده کنند.
رضایی از کهگیلویه و بویراحمد

   مشکل مخابراتی روستای علی‌کمر نمین
اکثر تلفن‌های ثابت روستای علی‌کمر در شهرستان نمین قطع شده است. حتی موبایل‌ها آنتن‌دهی ندارند و اینترنت نیز نداریم. اگر بخواهیم تماس بگیریم، باید بالای کوه برویم یا کلا از روستا خارج شویم تا ببینیم کجا موبایل، آنتن‌دهی دارد.
عزیزی از اردبیل

   هدررفت بودجه برای ساخت اماکن بین‌راهی 
هر سال بودجه‌های کلانی برای احداث اماکن بین جاده‌ای صرف می‌شود اما بعد از تکمیل بدون استفاده می‌مانند. نمونه آن هم در جاده چالدران خوی پایین‌تر از کردکندی است که تبدیل به لانه پرندگان شده است. در حالی که استفاده بهینه از آنها می‌تواند موجب رونق اقتصادی، اشتغال‌زایی و حداقل ایجاد مشاغل خرد شود. 
امیری از ارومیه 

   دسترسی به کارتخوان در مرکز خرید
با توجه به شرایط حساس جامعه به خاطر بیماری کرونا و ضرورت رعایت بهداشت فردی و اجتماعی توصیه می‌شود که از حتما از کارت بانکی برای خرید مایحتاج استفاده کنیم. اما در برخی فروشگاه‌ها به بهانه کوتاه بودن سیم ارتباطی دستگاه پوز را در اختیاز مشتریان قرار نمی‌دهند و خود فروشندگان اقدام به کشیدن کارت در دستگاه کارتخوان می‌کند، در حالی که با همان دست و یا دستکش کارت نفر بعدی را هم می‌گیرند. این موضوع می‌تواند باعث انتقال بیماری از یک کارت به کارت دیگر شود. 
المیرا محمدی از کرج 

   اقامتگاه تفریحی در پارس جنوبی ساخته شود
در پارس جنوبی با توجه به ظرفیت‌های گردشگری به خاطر وجود دریا نیاز است که یک اقامتگاه تفریحی و ورزشی ساخته شود که هم مردم این منطقه و هم گردشگران از آن بهره‌مند شود. اتفاقی که می‌تواند منجر به درآمدزایی هم شود. 
طهری از پارس جنوبی 

این خبر را به اشتراک بگذارید