• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
یکشنبه 18 خرداد 1399
کد مطلب : 102069
+
-

نکته بازی

موفق می‌شد هم همین را می‌گفتی؟
مهدی تاج به‌خاطر شاهکار عقد قرارداد با مارک ویلموتس تحت فشار افکارعمومی قرار گرفته است. البته این فشار، یک‌صدم استحقاق واقعی تاج است، اما او همین مقدار را هم تاب نیاورده و با فرافکنی دنبال مقصر کردن دیگران است. رئیس مستعفی فدراسیون فوتبال به‌تازگی فرموده‌اند: «ویلموتس را وزیر ورزش معرفی کرد.» انصافا فتوحات آقای وزیر یکی، دو تا نیست، اما الان ما کاری به او نداریم. پرسش‌مان از جناب تاج این است که اگر ویلموتس در ایران موفق می‌شد هم همین حرف را می‌زدید؟ همین خود شما نبودید که بعد از معرفی ویلموتس آن همه پز دادید و گفتید مرد بلژیکی را براساس سن و سابقه و جنم و مرام و معرفت و هزار پارامتر دیگرش انتخاب کرده‌اید؟ الان به اینجا که رسید می‌اندازید گردن وزیر؟ شما دقیقا ما را «چی» فرض کرده‌اید آقای تاج؟

ناامیدمان نکن اشکان!
شخصیت اشکان دژاگه طوری است که آدم همینطوری هم او را دوست دارد. هم بازیکن خوبی است، هم نجیب است و هم مثل خیلی‌ها خودش را از عالم و آدم طلبکار نمی‌داند. با این همه، رفتار اشکان در ماجرای از سرگیری لیگ برتر واقعا قابل هضم نیست. دژاگه که به ندرت مصاحبه می‌کند، 3هفته پیش با قطعی شدن بازگشایی لیگ برتر به حرف آمد و خواهان تجدیدنظر شد. او حتی پای رئیس‌جمهور را هم وسط کشید و از او کمک خواست. تا اینجا حق اشکان بود و مشکلی نیست، اما وقتی قرار شد لیگ برگزار شود، او هم مثل سایرین باید اطاعت می‌کرد. درحالی‌که حتی خارجی‌های لیگ هم برگشته‌اند، لااقل تا لحظه تنظیم این مطلب خبری از بازگشت اشکان نیست. امیدواریم او بنای تمرد و گردن‌کشی نداشته باشد. خون دژاگه از بقیه رنگین‌تر نیست.

رادو ترک عادت نکرد
بعد از صدور مجوز برگزاری بازی تدارکاتی برای تیم‌های لیگ برتری، بالاخره پرسپولیس هم توانست یک بازی دستگرمی برابر سایپا انجام بدهد. این مسابقه با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید و البته نکته ویژه‌اش درخشش بوژیدار رادوشوویچ بود. دروازه‌بان کروات سرخپوشان که در نیمه اول در قالب تیم ذخیره به میدان رفته بود، یک پنالتی گرفت و یک موقعیت دو به تک را مهار کرد. اساسا همین درخشش رادو هم باعث شده زمزمه جدایی بیرانوند و عدم‌ حضور او در مسابقات پایان فصل چندان باعث نگرانی هواداران نشود. رادو این فصل هر بار که به میدان رفته خوش درخشیده؛ چه رسمی و چه دوستانه، چه در سلامتی و چه در بحبوحه کرونا بعد از قرنطینه مفصل. به‌نظر می‌رسد رادوشوویچ به‌زودی مزد صبرش را با رسیدن به پیراهن شماره یک پرسپولیس خواهد گرفت.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید