• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
یکشنبه 11 خرداد 1399
کد مطلب : 101718
+
-

بحران «آپشن» در پرسپولیس


به‌نظر می‌رسد که دیگر مشکلی برای ادامه لیگ وجود نداشته باشد و با اعلام سازمان لیگ این رقابت‌ها از چند روز دیگر برگزار خواهد شد. سرخپوشان هم‌اکنون با 10امتیاز اختلاف در صدر جدول قرار دارند و با توجه به بازی‌های پیش‌رو، به‌نظر می‌رسد کار سختی برای چهارمین قهرمانی پیاپی خود نداشته باشند. نکته مهم اینجاست که ایرج عرب به‌عنوان مدیرعامل سابق سرخ‌ها بعد از جدایی برانکو برای اینکه بتواند هواداران را راضی کند تصمیم به حفظ بازیکنان گرفته و برای آنها آپشن‌ها و بندهای قراردادی منحصربه‌فردی درنظر گرفته است. با توجه به همین آپشن‌ها درصورت تکرار قهرمانی در این فصل، قرارداد بازیکنان به میزان قابل توجهی بالا خواهد رفت. در بندهایی که مدیریت سابق باشگاه برای بازیکنان درنظر گرفته مثلا بیرانوند درصورت قهرمانی چیزی نزدیک به 8میلیارد تومان دریافتی خواهد داشت و سایر ستارگان تیم هم قراردادشان به طرز عجیبی بالا خواهد رفت.

  تلاش مدیران پرسپولیس برای حذف آپشن
در چنین شرایطی از داخل باشگاه خبر می‌رسد که مدیران باشگاه به‌دنبال حذف این آپشن‌ها از قرارداد بازیکنان هستند. روز گذشته یکی از مدیران باشگاه در این‌باره به همشهری، گفت: «واقعا برای همه ما تعجب‌آور است که چرا باید یک مدیر بدون مطالعه و درنظر گرفتن شرایط اقتصادی باشگاه اینطور با بازیکنان قرارداد ببندد و مبلغ قرارداد هر بازیکن را طوری تنظیم کند که درصورت قهرمانی هزینه زیادی روی دست باشگاه بگذارد.» گویا مدیران باشگاه در تماس با بازیکنان از آنها خواسته‌اند درصورت قهرمانی پرسپولیس از آپشن‌های خود صرف‌نظر کنند یا لااقل نیمی از آن را دریافت کنند تا باشگاه با مشکل پرداختی روبه‌رو نشود.

  فکر نمی‌کردید قهرمان شویم؟
با وجود درخواست باشگاه برای حذف آپشن‌های جدید، سرخپوشان ضمن مخالفت با این موضوع به باشگاه اعلام کرده‌اند حاضر نیستند از حق خود کوتاه بیایند. سرخپوشان اعتقاد دارند مدیران این باشگاه بعد از سومین قهرمانی اصلا تصور نمی‌کردند که پرسپولیس بتواند باز هم قهرمان شود و حالا می‌خواهند از بازیکنان تخفیف بگیرند، اما آنها حاضر نیستند که حتی یک ریال هم تخفیف بدهند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید