• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
یکشنبه 11 خرداد 1399
کد مطلب : 101729
+
-

نکته بازی

تبعات مهار پنالتی رونالدو
ظاهرا تبعات مهار پنالتی رونالدو توسط بیرانوند ادامه دارد و گلر شماره یک تیم ملی، هر روز مرزهای جدیدی از اعتماد به نفس را فتح می‌کند. در همین راستا، بیرو اخیرا اعلام کرده قدرت پیشگویی دارد و می‌تواند ذهن دیگران را بخواند. انصافا اگر رونالدو می‌دانست کار قرار است به اینجاها بکشد، توپ را با تمام قدرت می‌کوبید زیر طاق. برادر من! ولمان کن دیگر؛ یک پنالتی گرفتی، دستت هم درد نکند. در همان جام‌جهانی گلر ایسلند هم پنالتی لیونل مسی را گرفت، اما بعید است حالش مثل شما باشد. این فصل نصف بازی‌ها را ذخیره رادوشوویچ بودی، اما چپ و راست به‌خودت لقب بهترین دروازه‌بان آسیا و لایق توپ طلا می‌دهی. راستی با این قدرت ذهن‌خوانی، چرا ضربه وریا غفوری را در داربی نگرفتی؟ بله خب؛ یادمان رفته بود شما درست پریدی، اما وریا اشتباه زد!

قرعه‌کشی؛ در سطح لیگ پلی‌استیشنی
راستش آدم با شنیدن حرف‌های مالک باشگاه شهرخودرو سرگیجه می‌گیرد. حمیداوی که حساب کرده دیده برگزاری بازی‌های لیگ خیلی خرج دارد و به جیب او ضرر می‌زند، سفت و سخت خواهان لغو مسابقات است. او لطف کرده و گفته با اعلام قهرمانی پرسپولیس مشکلی ندارد؛ با این حال بخش جالب پیشنهاد حمیداوی جایی است که می‌گوید: «اگر لیگ هم تعطیل شود، از سهمیه آسیایی نمی‌گذرم. پیشنهاد ما این است که قرعه‌کشی کنند تا برندگان سهمیه آسیایی مشخص شود.» یعنی از حیث مرغوبیت پیشنهاد، این حرف حمیداوی در سطح همان پیشنهاد برگزاری لیگ پلی‌استیشنی است. شهرخودرو الان پنجم جدول است و از جام حذفی هم اوت شده؛ بعد چرا باید قرعه‌کشی شود تا این تیم مثلا به جای سپاهان یا تراکتور راهی آسیا شود؟ 

مصاحبه اختصاصی با بطری آب معدنی
رسانه‌ها هم در بی‌خبری گرفتار شده‌اند واقعا. فلان سایت محترم خبر گذاشته: «تمهیدات بهداشتی سنگین در تمرین پرسپولیس»؛ بعد خبر را که باز می‌کنی یک مشت بطری آب معدنی می‌بینی که به‌صورت عمودی با فاصله‌های منظم دور زمین تمرین چیده شده‌اند. خب، این الان شد تمهیدات سنگین؟ قبلا اینطوری بود که بطری‌های آب را به‌صورت خوابیده اطراف زمین پخش می‌کردند، اما حالا آنها را سر پا چیده‌اند و البته فاصله‌گذاری اجتماعی هم بین بطری‌ها رعایت شده است. این یعنی دیگر مطمئن باشید هیچ‌کس کرونا نمی‌گیرد و کسی مریض هم باشد بهبود خواهد یافت. امیدواریم هرچه سریع‌تر مسابقات لیگ برتر شروع شود و دوباره نوبت به اخبار جدی و درست و حسابی از متن و حاشیه فوتبال برسد، وگرنه ممکن است از شدت بی‌خبری، به‌زودی شاهد مصاحبه اختصاصی رسانه‌ها با بطری‌های آب‌معدنی هم باشیم.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید