• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
پنج شنبه 8 خرداد 1399
کد مطلب : 101528
+
-

با مردم

  هیچ پروتکل بهداشتی در زاهدان رعایت نمی‌شود
مردم در زاهدان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند؛ درحالی‌که هر روز آماری از مبتلایان به کرونا اعلام می‌شود. صبح روز عید فطر من و همسرم وقتی هجوم جمعیت برای اقامه نماز عید را دیدیم به خانه برگشتیم و نماز عید را در حیاط خانه خودمان اقامه کردیم. واقعا چه‌کسی مسئول شیوع احتمالی دوباره کرونا خواهد بود.

میرابراهیمی از زاهدان 

   جاماندگان از سهام عدالت تعیین‌تکلیف شوند
همه شواهد نشان می‌دهد بسیاری از کسانی که می‌توانستند مشمول سهام عدالت باشند از آن بی‌بهره‌اند. از مسئولان درخواست داریم برای جاماندگان از دریافت سهام عدالت فکری کنند.
موسوی‌نسب از تهران

  دستفروشان اجناس سرقتی در ملارد دوباره پیدایشان شد
معتادان دستفروش در سرآسیاب ملارد که اغلب اجناس سرقتی را عرضه می‌کنند، چهره بسیار زشتی به شهر داده‌اند. مدتی خبری از اینها نبود اما با کمرنگ‌تر شدن قوانین آمد و شد، دوباره پیدایشان شده به‌گونه‌ای که عبور و مرور از پیاده‌روها را مختل کرده‌اند.
تقوی از سرآسیاب ملارد

   قیمت‌های سرسام‌آور دندانپزشکی
در میان افزایش هزینه‌های زندگی، ارقامی که دندانپزشکان برای کارهای ابتدایی طلب می‌کنند واقعا در چارچوب‌های درآمدی ما نمی‌گنجد. به‌عنوان نمونه خود من مجبور شدم دندانی را که قابلیت ترمیم و نگهداری داشت بکشم تا اگر زمانی پولی دستم آمد جای آن را ایمپلنت کنم. هیچ‌کسی به فکر سلامت دندان‌های مردم نیست.
شرافتی از تهران

  هزینه‌های کمرشکن بیماری‌ ام‌اس سنگین‌تر شده است
هزینه‌های درمان بیماری ‌ام‌اس که همواره سنگین بوده، بعد از تحریم‌ها سنگین‌تر شده است، اما با آمدن کرونا و در اولویت قرار‌گرفتن بیماران آن، کمبود داروهای‌ ام‌اس زیادتر و تهیه آن مشکل‌تر شده؛ ضمن اینکه بیمه بخش قابل‌توجهی از هزینه‌ها را نمی‌پردازد.
سودابه زهرایی از تهران

  گیلان مملو از زباله شد
فقط در چند روز از آغاز سفرها به گیلان، این استان مملو از زباله شده است. واقعا این توقع زیادی است که از مسافران بخواهیم زباله‌های خود را در کیسه دربسته به نخستین سطل زباله برسانند؟
کهن‌پور از لنگرود

این خبر را به اشتراک بگذارید