• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
پنج شنبه 8 خرداد 1399
کد مطلب : 101527
+
-

جنایت؛ پایان کورس خیابانی

وقتی رانندگان 2 خودروی پژو تصمیم گرفتند کورس خیابانی بگذارند تصورش را نمی‌کردند که ماجرا به درگیری و جنایت ختم شود.
به گزارش همشهری، چند روز قبل دختر و پسری جوان که سوار بر یک خودروی پژو 206بودند مقابل بیمارستان شهدای تجریش توقف کردند. آنها پسری جوان را که زخمی و خون‌آلود بود کشان‌کشان به اورژانس بیمارستان انتقال دادند و درحالی‌که به‌شدت مضطرب بودند به مسئولان اورژانس گفتند که تصادف کرده و زخمی شده است. درحالی‌که پسر مجروح تحت درمان قرار گرفته بود، دختر و پسر مضطرب پا به فرار گذاشتند و آنقدر سراسیمه بودند که ماشین پژویشان را مقابل بیمارستان جا گذاشتند.

گزارش قتل
اگرچه در ابتدا عنوان شده بود که پسر مجروح تصادف کرده است، اما در معاینات پزشکی معلوم شد که او با ضربه چاقو به‌شدت زخمی شده است، اما تلاش پزشکان برای نجات پسر جوان فایده‌ای نداشت و او به‌دلیل شدت جراحت و خونریزی جانش را از دست داد. در این شرایط ماجرای قتل وی به بازپرس جنایی تهران اطلاع داده شد و او دستور تحقیقات را صادر کرد. کارآگاهان در نخستین اقدام به استعلام شماره پلاک خودروی پژویی که مقابل بیمارستان رها شده بود پرداختند. صاحب آن زنی بود که وقتی مأموران سراغ وی رفتند، مدعی شد که خودرو در اختیار پسرش بوده است. او وقتی تصویر ضبط شده پسر و دختری را که مقتول را به بیمارستان انتقال داده بودند، در دوربین‌ مدار بسته دید مدعی شد که آنها پسر وی و دختر موردعلاقه او هستند. به گفته این زن، پسرش همزمان با این حادثه ناپدید شده و ردی از خودش به جا نگذاشته است او می‌گفت هرچه به موبایل پسرش زنگ می‌زند خاموش است و از دختر موردعلاقه او نیز خبری نیست.

مسابقه مرگبار
متهمان فراری بودند و هنوز مشخص نبود که ماجرا از چه قرار است تا اینکه مأموران در ادامه تحقیقات دریافتند علت درگیری چه بوده است. ماجرا از این قرار بود که مقتول سوار بر خودروی پژوی خود در خیابان‌های شمال تهران در حال حرکت بوده و متهم به قتل نیز به همراه دختر موردعلاقه‌اش سوار بر پژو 206خود در آن حوالی بوده که تصمیم می‌گیرند با هم کورس بگذارند. راننده‌های پژو با سرعت بالا حرکت می‌کردند تا یکی از آنها به خط پایان برسد و پیروز مسابقه شود، اما پیش از رسیدن به نقطه پایان با هم درگیر می‌شوند. دعوای آنها تا حدی بالا می‌گیرد که یکی از آنها از دیگری می‌خواهد مسابقه را متوقف کند اما دیگری که همراه دختر موردعلاقه‌اش بود با چاقو ضربه‌ای به او می‌زند. وقتی راننده غرق در خون روی زمین می‌افتد، قاتل به همراه دختر موردعلاقه‌اش، راننده زخمی را به داخل ماشینش منتقل کرده و او را به بیمارستان می‌رساند و پس از آن نیز به همراه این دختر فرار می‌کند. از سوی دیگر در تحقیق از مادر متهم مشخص شد که پسر جوان از وحشت دستگیری، فراری شده است که در این شرایط قاضی ساسان غلامی، بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران دستور بازداشت این دختر و پسر جوان را صادر کرده و تحقیقات برای دستگیری آنها آغاز شده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید