• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
چهار شنبه 7 خرداد 1399
کد مطلب : 101415
+
-

نکته بازی

حتی شما دوست عزیز!
پرسپولیس در اعتراض به رأی فیفا در مورد پرونده مطالبات برانکو ایوانکوویچ یک لایحه دفاعی نوشته و به فدراسیون جهانی فرستاده است. به جرأت می‌توان گفت سر هیچ‌کدام از جشن‌های هفت جامی که برانکو برای پرسپولیس برد، سر هیچ‌کدام از آن تشویق‌های ایسلندی، هیچ‌یک از هواداران حتی فکرش را هم نمی‌کرد کار باشگاه با چنین مربی محبوب و موفقی به دادگاه بکشد. یک نفر دیگر باید چه‌کار کند که حقش را بدهید؟ داستان غم‌انگیز این است که مسئله فوتبال ایران با همه مربیان خارجی‌اش در دادگاه حل می‌شود؛ چه مثل برانکو اهل سازش باشند، چه مثل کی‌روش سختگیر و مقرراتی به‌نظر برسند. استراماچونی و کالدرون ندارد، موفق و ناموفق هم ندارد؛ ما عادت نداریم به تعهدات‌مان عمل کنیم و در نهایت باید برویم دادگاه، حتی با شما دوست عزیز! 

خب چه کارشان می‌کنید؟
سهیل مهدی، مسئول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ گفته: «باشگاه‌هایی که قبل از ارسال تست کرونای بازیکنان‌شان تمرین کرده‌اند متخلف هستند»؛ خب سؤال اینجاست که الان با این متخلفان چه می‌کنید؟ اسم‌شان را روی تخته می‌نویسید و جلویش ضربدر می‌زنید؟ شما قبلا هم گفته بودید تا زمان صدور مجوز از سازمان ملی مبارزه با کرونا باشگاه‌ها حق تمرین ندارند، اما می‌دانید و می‌دانیم که بسیاری از تیم‌ها تمرین کردند، دسته‌جمعی هم تمرین کردند. مگر می‌شود تیمی که 7 یا 8 بازیکنش کرونا گرفته، تمرین دسته‌جمعی نکرده باشد؟ یعنی اینها هر کدام جدا جدا در خانه خودشان مبتلا شده‌اند؟ همین الان شواهد حاکی است که برخی تست‌های اخذ شده در تعدادی از باشگاه‌ها فاقد کیفیت لازم بوده؛ خب با این مسئله چه می‌کنید؟ در تک‌تک این موارد خلأ قانونی داریم و با مصاحبه کردن هم چیزی درست نمی‌شود.

دیگر چه انتصابی؟
باشگاه همیشه در حال تغییر تراکتور بار دیگر شاهد 2 انتصاب در حوزه‌های اقتصادی و رسانه‌ای بود. در این باشگاه طی 2 سال گذشته دست‌کم 5 مدیرعامل عوض شده و طبیعی هم بوده که هر کدام از این مدیران، تغییراتی را ایجاد کنند. الان شما هر کسی را در خیابان‌های تبریز ببینید، 50درصد احتمال دارد قبلا عضو کادر اداری تراکتور بوده باشد! خارج از شوخی 2 انتصاب جدید در حالی انجام می‌شود که مالک تراکتور به‌شدت در پی لغو مسابقات است. اصرار زنوزی تا جایی است که حتی تهدید به کناره‌گیری از لیگ کرده است. خب اگر حرف مالک تراکتور به کرسی بنشیند که مسابقات رسمی تا پایان کرونا، یعنی شاید یک یا 2 سال دیگر لغو خواهد شد و همه‌‌چیز می‌خوابد. این وسط دیگر چرا حکم انتصاب جدید می‌زنید؟ حقوق‌بگیر اضافی می‌خواهید؟

این خبر را به اشتراک بگذارید