• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
سه شنبه 6 خرداد 1399
کد مطلب : 101362
+
-

با مردم

با مردم

یارانه‌بگیر و کم‌درآمد هستم ولی وام یک‌میلیونی نگرفتم
قرار بود برای تمامی یارانه‌بگیران وام یک‌میلیونی واریز شود ولی باوجود اینکه یارانه‌بگیرم و کارگر ساده یک شرکت هستم که حقوق یک‌میلیون‌و800هزارتومانی دارم و مستأجر هستم بدون ملک و خودرو و پس‌انداز این وام برای من واریز نشده است.
اسفنانی از تهران

  افزایش هزینه‌های بزرگراهی منصفانه نیست
هزینه‌های بزرگراهی به اندازه‌ای افزایش یافته که به‌نظر می‌رسد واقعا منصفانه نباشد، اولا که در ورودی و خروجی هر شهر عوارضی هست که قیمت همه آنها چند برابر شده است که تا اینجا واقعا منصفانه نیست. اما مشکل اینجاست که ضمن پرداخت حضوری عوارض، چند ساعت بعد پیامک الزام به پرداخت عوارض بزرگراهی هم برای رانندگان می‌آید که دیگر واقعا نهایت بی‌برنامگی و بی‌انصافی است.
سروری از همدان

  ماه رمضان تمام شد، خرما و شکر ارزان نشد
تاکنون عنوان می‌شد که شکر و خرما به‌دلیل‌ ماه رمضان و به‌واسطه دلالان گران شده‌اند، اکنون که ‌ماه مبارک به اتمام رسیده است این دو کالا همچنان گران هستند و برای ختم مرحوم مادرم خرما را کیلویی 40هزار تومان خریدم! شکر هم هرچند عرضه به قیمت دولتی دارد ولی کمتر جایی است که شکر دولتی داشته باشد!
بغدادی از تهران

  اتوبوس‌های مارلیک-آزادی بهداشت را رعایت نمی‌کنند
اتوبوس‌های مارلیک- آزادی با وجود افزایش ۴۰درصدی کرایه پروتکل‌های بهداشتی مربوط به کرونا را رعایت نمی‌کنند و همچنان حتی مسافر سرپایی هم سوار می‌کنند.
علیزاده از مارلیک

  سردیس جلال آل‌احمد در اشرفی اصفهانی چه شد
چند هفته‌ای است که مجسمه سردیس جلال آل‌احمد در ابتدای بزرگراه جلال از سمت بزرگراه اشرفی اصفهانی به سرقت رفته است و خبری هم از پیدا شدن یا جایگزین کردن آن نیست. سؤالم این است که چطور اگر یک ماشین در کنار خیابان پارک کند یا چراغ قرمز را رد کند دوربین‌های سطح شهر آن را ثبت و برای متخلف سریع جریمه اعمال می‌کنند ولی دزدانی که این مجسمه‌ها را می‌دزدند را با دوربین‌ها بررسی و پیدا نمی‌کنند.
فاطمیان از تهران

  مالیات سنگین برای معاملات طلا و ارز وضع کنند
از مسئولان تقاضا داریم با وضع مالیات سنگین برای معاملات طلا و ارز، هم مانع کاهش شدیدتر ارزش پول ملی شوند و هم از وضع مالیات‌های سنگین برای مردم خودداری کنند.
اردکانی از یزد

  پروتکل‌های بهداشتی نانوایان سختگیرانه‌تر شود
از مسئولانی که فاصله‌گذاری مترو و اتوبوس را ترتیب دادند، سپاسگزاری می‌کنم و تقاضا دارم در مورد بهداشت و توصیه‌های کرونایی در نانوایان هم سختگیری کنند. هم نانوایان و هم مردم در نانوایی‌ها بسیاری از مسائل را رعایت نمی‌کنند.
دست‌افکن از تهران 

  سهام عدالت را بفروشیم یا صندوق‌های دولتی بخریم؟
به‌نظر می‌رسد رفتار مسئولان دچار تناقض است از یک سو مردم را دعوت به خرید صندوق‌های ‌ای‌تی‌اف می‌کنند و از طرفی فروش سهام را مطرح می‌کنند و از سوی دیگر هم می‌گویند در فروش عجله نکنید. بالاخره کدام کار را باید انجام دهیم.
دلگشا از تهران
 

این خبر را به اشتراک بگذارید