• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
سه شنبه 6 خرداد 1399
کد مطلب : 101334
+
-

نکته بازی

پس کجا می‌روند؟
بعد از اینکه در چند تیم موارد ابتلا به کرونا پیدا شد، تراکتور هم از قافله عقب نماند و مدعی شد 4 مورد «مشکوک» به کرونا دارد. شاید تا الان که شما این مطلب را می‌خوانید جواب قطعی در مورد وضعیت این چهار نفر آمده باشد که البته آرزومندیم خطری آنها را تهدید نکند. با وجود این، نکته جالب به اظهارات ساکت الهامی، سرمربی تراکتور مربوط می‌شد. او گفته: «بازیکنانم از ترس وضعیت این چهار نفر می‌ترسند سر تمرین بیایند. من چطور آنها را به تمرین بکشانم؟ بعضی از اینها حتی می‌ترسند به خانه بروند.» خب یک سؤال؛ وقتی بازیکن به باشگاه نمی‌آید، حاضر نیست خانه هم برود، پس کجا می‌رود؟ سر به کوه و بیابان می‌گذارد؟ خب البته حق هم دارند. بالاخره خانه اغلب فوتبالیست‌ها نهایتا چهل پنجاه  متری است و خطر ابتلا آنجا خیلی بالاست!

یک کلمه ساده است آقای قلعه‌نویی!
از قرار معلوم اظهارات جسته و گریخته مدیران سپاهان در این مدت، راجع‌به اینکه در پایان فصل در مورد امیر قلعه‌نویی تصمیم‌گیری خواهد شد، به مذاق سرمربی سپاهان خوش نیامده است. امیر در تازه‌ترین مصاحبه‌اش در این مورد گفته: «در فوتبال همیشه خودم در مورد آینده خودم تصمیم گرفته‌ام. وقتی قراردادم آخر فصل به پایان می‌رسد، در مورد چه چیزی می‌خواهند تصمیم‌گیری کنند؟» حتما خود امیرخان می‌داند و فقط یادش رفته؛ چیزی که سپاهان قرار است در موردش تصمیم بگیرد، یک کلمه ساده به نام «تمدید» است؛ آنچه با توجه به دستاورد شما تا این لحظه، بعید است تصمیم مثبت در موردش اتخاذ شود. بالاخره بعضی جاها هم بوده که شما حرف آخر را نزدی؛ مثل تیم ملی که دوست داشتی بمانی، اما نگهت نداشتند و الان 14سال است در مورد منتقدان و عوامل برکناری‌ات مصاحبه می‌کنی.

خب این درست شد
مهدی تاج در یک مصاحبه تلویزیونی گفته بود ویلموتس سر فدراسیون کلاه گذاشت که این مسئله بازتاب وسیعی داشت؛ طوری که نقدهای تند زیادی روی اعتراف رئیس مستعفی فدراسیون فوتبال نوشته شد. با وجود این حالا تاج حرفش را تصحیح کرده و گفته: «منظورم این بود که ویلموتس ادعا می‌کند فدراسیون سر او کلاه گذاشته است.» خب این الان درست شد. اصلا منطقی هم که بخواهیم به ماجرا نگاه کنیم، ما سر مرد بلژیکی کلاه گذاشته‌ایم. الکی او را آوردیم اینجا، با احساساتش بازی کردیم، به کمک دانش او مچ غول‌هایی مثل کامبوج و هنگ‌کنگ را خواباندیم، جا و مکان به او ندادیم تا همه‌اش ناچار باشد در کشور خودش بماند و آخرش هم فقط 2میلیون یورو پرت کردیم جلوی مربی بلژیکی و گفتیم بقیه‌اش را بعدا بیا بگیر. انصافا خیلی توی پاچه ویلموتس کردیم. خسته نباشیم!

این خبر را به اشتراک بگذارید