• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
سه شنبه 6 خرداد 1399
کد مطلب : 101341
+
-

فوتبال ایران

  بازگشت میلیچ به ایران
هروویه میلیچ مدافع چپ استقلال با وجود شایعات فراوانی که در مورد جدایی‌اش از استقلال ایجاد شده بود، در نهایت به ایران برگشت. احمد سعادتمند توانست مطالبات میلیچ را پرداخت کند تا این بازیکن را در جمع آبی‌ها ماندگار کند و او در ادامه فصل می‌تواند به فرهاد مجیدی کمک کند. میلیچ دیروز با انتشار عکسی در هواپیما به‌نظر از بازگشت به ایران خبر داد تا احتمالا از امروز در تمرین آبی‌پوشان شرکت کند.

   گرانادا – محبی منتفی شد
چند هفته پیش باشگاه سپاهان خبر داد که محمد محبی بازیکن ملی‌پوش این تیم با پیشنهادی از باشگاه گرانادای اسپانیا روبه‌رو شده است. به‌نظر می‌رسید محبی تصمیمی قطعی برای رفتن به این تیم گرفته باشد ولی ظاهرا این انتقال منتفی شده است و محبی راهی گرانادا نخواهد شد. گرانادا قصد داشت محبی را یک سال قرضی با بند خرید قطعی به خدمت بگیرد که این اتفاق رخ نداد تا انتقال این بازیکن جوان به لالیگا به‌طور کامل منتفی شود. دلیل اول منتفی شدن انتقال محبی به گرانادا این بود که خواسته‌های مالی این بازیکن مورد موافقت باشگاه گرانادا قرار نگرفت، در ضمن سپاهان جواب مشخصی به درخواست باشگاه گرانادا نداد تا این انتقال انجام نشود.

   هر بازی فقط 10خبرنگار
شروع تمرینات و مسابقات در ایران مانند بسیاری از لیگ‌های دنیا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خواهد بود و برای حضور اهالی رسانه هم محدودیت‌های زیادی درنظر گرفته شده است. به همین منظور کنفرانس‌های حضوری جای خود را به کنفرانس‌های آنلاین خواهند داد و دیگر از مصاحبه بازیکنان در میکسدزون خبری نیست. حالا خبر می‌رسد که مسئولان سازمان لیگ قصد دارند از ورود بیش از 10نماینده رسانه‌ها به استادیوم‌ها جلوگیری کنند تا در جایگاه خبرنگاران هم ازدحام ایجاد نشود.

   علیپور در تمرین پرسپولیس
علی علیپور با حضور در تمرین پرسپولیس، شایعات مربوط به تست مثبت کرونای خود را رد کرد. در روزهای گذشته شایعاتی مبنی بر تست مثبت کروناویروس علی علیپور مهاجم پرسپولیس وجود داشت که با واکنش پزشک پرسپولیس مواجه شد. او گفت که ما اجازه حضور در تمرین به افرادی که تست کرونایشان مثبت باشد را نداده‌ایم و حالا انتشار تصویری از علی علیپور در تمرین پرسپولیس نشان می‌دهد که این شایعه عجیب درباره آقای گل پرسپولیس کاملا اشتباه بوده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید