• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
یکشنبه 28 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 100924
+
-

با مردم

با مردم

   عوارض آزادراهی، عامل عدم‌استقبال از آزادراه گرمدره
درحالی‌که دلخوش به کاهش ترافیک آزادراه تهران -کرج با افتتاح آزاده‌راه گرمدره بودیم این اتفاق نیفتاد. آزادراه گرمدره، همچنان خلوت و اتوبان در ساعات اوج ترافیک، قفل از ترافیک است. علت هم واضح است؛ اول اینکه برای هر تردد از این آزادراه باید 4هزارتومان پرداخت که طبیعتا برای مسافران هر روز این مبلغ، مقرون به صرفه نیست و بعد اینکه وقتی بزرگراه به پایان می‌رسد دو برابر مسیر طی شده باید راه بروید تا بتوانید وارد آشفته بازار ورودی کرج در نزدیکی‌های ورودی جاده چالوس شوید. شاید با برطرف کردن اشکالات، این آزادراه بتواند باری از ترافیک مسیر کم کند.
دارسنجی از تهران 

   پسته‌های صادراتی در انبارهای دپو مانده‌اند
درحالی‌که صادرات محصول استراتژیک پسته متوقف شده، صدها هزار تن پسته در انبارها دپو شده است و من به‌عنوان کسی که تنها 100تن پسته دپویی داریم شب و روز آرامش ندارم. نه امکان صادرات فراهم است و نه امکان عرضه آن در بازار و اوضاع کنونی. مسئولان به داد ما برسند.
بهرام پور از رفسنجان 

   تعریض و بهسازی سواره رو هم در دستور کار شهرداری باشد
همانگونه که شهرداری تهران برای گسترش پیاده‌راه‌ها برنامه‌هایی دارد و آنها را به اجرا در می‌آورد، تقاضا داریم برای بهسازی و تعریض سواره‌روها و افزایش استانداردسازی خیابان‌های اصلی و فرعی مناطق مختلف شهر به‌خصوص نواحی ۱، ۲، ۳ و4که بیشتر اوقات بار ترافیکی سنگینی دارند، برنامه داشته باشد.
عطرچین از شمیرانات

   برای جلوگیری از آتش‌سوزی ارسباران برنامه‌ریزی کنند 
 جنگل‌های ارسباران همه ساله با گرم شدن هوا در چندین نوبت طعمه حریق می‌شود و خسارات زیادی برجای می‌ماند، نمونه آن سال گذشته است که حجم آتش‌سوزی به قدری گسترده بود که حتی هلی‌کوپترهای امدادی نیز به‌کار نیامد. علت، چه خطای انسانی باشد چه گرمای بی‌اندازه، برای جلوگیری از آن، خاموش کردن سریع و کنترل آتش می‌توان برنامه‌ریزی کرد. هنوز یادمان نرفته که سال گذشته با خاک و بیل قصد داشتند آتش را بنشانند.
قره بلاغی از ارسباران

   درخت فروشی در منطقه 2متوقف شود
درمنطقه ٢ ناحیه ٥ تهران که محدوده بزرگراه جلال آل احمد، تقاطع پل یادگار امام است، درست روبه‌روی در غربی مرکز خرید پاسارگاد، کوی ارمکان، ارمکان ٣، نبش کوچه سوم، درختان کاج و درختان چند ساله را که حاصل زحمات چندین ساله و فضایی برای کهنسالان و فرزندان است با پول مبادله می‌کنند. یعنی کسی می‌تواند درختی را از جا درآورد و پولش را بدهد! مگر آیندگان به هوا و اکسیژن نیاز ندارند که این درختان را با دادن پول برای ساخت‌وساز قطع می‌کنند.
امانی از امیرآباد شمالی

   محرومان گرسنگی و گرما را با هم تحمل می‌کنند
برخی برای محرومان فقط غذای گرم تهیه می‌کنند درحالی‌که در شهرهای خوزستان، خوردن غذای گرم بدون امکانات سرمایشی نظیر کولر و پنکه غیرممکن است. چطور می‌توان در دمای 45درجه بدون سرپناه قیمه داغ خورد. پس نیاز محرومان فقط خوراکی نیست و مثلا مردم محروم در استان خوزستان به کولر و وسایل سرمایشی هم نیاز دارند.
ابوعلیانی از اهواز

   پایانه‌های مسافربری به دفاتر خدماتی مجهز شوند
پایانه‌های مسافربری کشور به دفاترخدمات ارتباطی، پستی، اینترنتی و کافی نت نیاز دارند. تاکنون ندیده‌ام این پایانه‌ها اینگونه خدمات را ارائه دهند و شما فقط امکان استفاده از اینترنت شانسی محوطه را دارید!
فتحی از تهران 

   بازگشایی مدارس بدون ضدعفونی چه فایده‌ای دارد
مدرسه ما باز شد و سر کلاس هم نشستیم و درس هم گرفتیم، اولا که همه دانش‌آموزان آمده بودند و کسی غایب نبود، دوما که از ضدعفونی در زمانی که ما بودیم خبری نبود. نظارتی هم بر استفاده از ماسک و دستکش نبود و بچه‌ها خودشان کم و بیش رعایت داشتند، اما دقتی در کار نبود. سرویس‌های بهداشتی هم آلوده بودند و فقط اول صبح تقریبا تمیز بودند. در این شرایط واقعا توقع دارند مدارس منبع کرونا نشوند.
اسلامی فرد از زنجان 

   کارتخوان اتوبوس، 2 بار وجه کرایه کم می‌کند
چند وقتی است کارتخوان (گیت) ورودی اتوبوس به جای یک بار، ‌دو بار وجه کرایه را از کارت‌های مسافران کم می‌کند و هیچ راه برگشتی هم وجود ندارد، ‌امکان استفاده بعدی از وجه دوم کم شده هم نیست. لطفا مسئولان، گیت‌ها و کارتخوان‌ها را تنظیم کنند.
دیوانفر از تهران 


 

این خبر را به اشتراک بگذارید