• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
یکشنبه 28 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 100914
+
-

وعده کار، دام زورگیر خشن برای زنان جوان بود

وعده کار، دام زورگیر خشن برای زنان جوان بود

طلاساز قلابی به زنان و دختران جوان وعده کار در کارگاه طلاسازی می‌داد؛ اما این وعده و وعیدها شگردی بود تا آنها را به محلی خلوت بکشاند و جواهرات‌شان را زورگیری کند.

به گزارش همشهری، نخستین شاکی این پرونده زن جوانی بود که چندی قبل به کلانتری 110شهدا رفت و مدعی شد در دام یک زورگیر گرفتار شده است. او به مأموران گفت: در میدان شهدا سوار یک خودروی ساینای سفید شدم اما پس از مسافتی راننده که مرد جوانی بود با تهدید چاقو جواهراتم را که حدود 10میلیون تومان ارزش داشت زورگیری کرد و در نهایت من را در نزدیکی نازی‌آباد از خودرواش بیرون انداخت.
با این شکایت پرونده به پایگاه ششم پلیس آگاهی فرستاده شد و شاکی در آنجا جزئیات بیشتری از آنچه اتفاق افتاده را بازگو کرد. او گفت: مدت‌هاست شغلی ندارم و به‌دنبال کار هستم. چند وقت قبل در فضای مجازی با مرد جوانی به نام رامین آشنا شدم که مدعی بود صاحب یک کارگاه طلاسازی است. او به من پیشنهاد کار داد و قرار شد برای شروع یکدیگر را ببینیم. او با من در میدان شهدا قرار گذاشت تا من را به کارگاه طلاسازی ببرد اما وقتی سوار ماشینش شدم پیشنهاد کرد برای صرف ناهار به رستورانی در نازی‌آباد برویم. من هم قبول کردم اما در بین راه با تهدید چاقو طلاهایم را سرقت و من را از ماشین به بیرون پرت کرد. ماموران با سرنخ‌هایی که این زن در اختیارشان قرار داده بود  توانستند متهم 34ساله را دستگیر کنند. او در بازجویی‌ها به زورگیری جواهرات زن جوان اعتراف کرد و علاوه بر آن به سرقت‌های مشابه از 3زن دیگر اعتراف کرد. سرهنگ بهزاد اختیاری، رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت در این‌باره گفت: متهم به 4فقره سرقت اعتراف کرد و گفت که از طریق فضای مجازی با خانم‌هایی که دنبال کار بودند آشنا می‌شد و پس از آنکه خودش را مالک کارگاه طلاسازی معرفی می‌کرد، به آنها قول کار می‌داد و از این طریق اعتمادشان را جلب می‌کرد و در نهایت در محلی خلوت جواهرات آنها را سرقت می‌کرد و می‌گریخت.  وی ادامه داد: این مرد هم‌اکنون با قرار قانونی در بازداشت به سر می‌برد و بررسی‌ها در این خصوص ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید