• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
پنج شنبه 25 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 100689
+
-

کوتاه از حادثه

  ترس از کرونا جان پیرمرد را گرفت
پیرمرد ۶۰ ساله مینابی که دچار مار گزیدگی شده بود به‌علت خودداری از مراجعه به بیمارستان جان باخت. به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما، رئیس بیمارستان شهرستان میناب گفت: این فرد ۱۰روز پیش دچار مارگزیدگی شده بود، ولی به‌دلیل ترس از ابتلا به کرونا و به‌رغم اصرار خویشاوندانش از مراجعه به بیمارستان خودداری کرده بود. وی ادامه داد: عدم‌مراجعه او به بیمارستان باعث انتشار سم در بدن وی و عفونت شدید شد و پس از انتقال وی به بیمارستان پس از 10روز، اقدامات درمانی مؤثر واقع نشد و این پیرمرد که دچار ایست قلبی نیز شده بود جان باخت.

  مرگ غم انگیز پسر 3ساله 
پسربچه 3ساله هنگام بازی به درون دیگ شیر داغ سقوط کرد و جانش را از دست داد. به‌گزارش همشهری، ماجرای مرگ دلخراش این کودک چند روز پیش به قاضی مصطفی واحدی کشیک جنایی تهران گزارش شد. بررسی‌ها حکایت از این داشت که این پسربچه 3ساله ساکن یکی از روستاهای همدان بود. چند روز قبل والدین این کودک قصد داشتند ماست درست کنند، آنها شیر زیادی داخل دیگ ریختند و آن را روی اجاق گاز گذاشتند تا جوش بیاید. پس از آنکه شیرجوش آمد، دیگ را کناری گذاشتند تا سرد شود. اما پسربچه 3ساله از روی کنجکاوی به سمت دیگ رفت که ناگهان به درون آن سقوط کرد. خانواده او به محض اینکه متوجه این حادثه غم‌انگیز شدند، پسربچه را به بیمارستان انتقال دادند. اما شدت سوختگی به‌حدی بود که او برای درمان به بیمارستان سوانح و سوختگی تهران انتقال یافت. با وجود این، تلاش برای نجات کودک بی‌فایده بود و او به کام مرگ رفت. پس از انجام تحقیقات در این پرونده، قاضی دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی را صادر کرد.

  دوئل مرگبار زن و شوهر 
درگیری خونین بین زن و شوهری در یکی از شهرک‌های همدان باعث قتل یکی از آنها و بستری‌شدن دیگری در بیمارستان شد. به‌گزارش ایرنا، سرهنگ جمشید باقری فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: روز گذشته ساکنان خانه‌های مجاور یک منزل مسکونی با شنیدن صدای جر و بحث شدید یک زوج، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دادند. وی اضافه کرد: مأموران پس از حضور در محل حادثه با جسد نیمه‌جان زنی ۲۴ساله و پیکر غرق در خون شوهرش روبه‌رو شدند و هر 2 توسط امدادگران اورژانس به بیمارستان انتقال یافتند، اما زن جوان پیش‌از رسیدن به بیمارستان به‌علت ضربات عمیق چاقو که به شکمش وارد شده بود جانش را از دست داد. فرمانده انتظامی شهرستان همدان ادامه داد: مرد ۲۷ساله نیز بر اثر اصابت چاقو به‌شدت مجروح شده بود که پس از انتقال به بیمارستان تحت عمل جراحی قرار گرفت. به‌گفته سرهنگ باقری، طبق بررسی‌های صورت‌گرفته این زوج غیربومی از یک‌سال پیش با هم اختلاف داشتند که این اختلاف منجر به درگیری شدید آنها شده و آنها با چاقوی آشپزخانه به یکدیگر ضربه وارد کردند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید