• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
پنج شنبه 25 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 100687
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/0R9q3
+
-

ماساژور، سارق از آب درآمد

ماساژور، سارق از آب درآمد

مرد جوان خود را متخصص ماساژدرمانی معرفی  و پس از ورود به منزل مشتریانش آنها را بیهوش و اموالشان را سرقت می‌کرد.
به‌گزارش همشهری، این مرد جوان که مجید نام دارد از 17اسفند سال گذشته تحت تعقیب مأموران پلیس پایتخت قرار گرفت. در آن روز مردی با مراجعه به کلانتری106 نامجو به مأموران گفت: با مجید در فضای مجازی آشنا شدم. او خودش را متخصص ماساژ درمانی معرفی کرده بود و چون مدتی بود که از درد عضلانی شدید رنج می‌بردم، قرار شد با پرداخته هزینه‌ای به منزلم آمده و درمان مرا شروع کند. او پس از ورود به خانه‌ام در همان دقایق ابتدایی اقدام به تهیه آبمیوه کرد و مدعی شد که این آبمیوه برای درمان من مفید است. اما وقتی لیوان را سرکشیدم، احساس خواب‌آلودگی شدید کردم و از هوش رفتم. وقتی به هوش آمدم متوجه شدم از مجید خبری نیست و او همه اموال باارزش مرا ازجمله پول نقد، گوشی تلفن همراه و لپ‌تاپم را سرقت کرده است.
با این شکایت پرونده در اختیار پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت و تحقیقات مأموران برای شناسایی و دستگیری سارق آغاز شد. از آنجا که شاکی از طریق فضای مجازی با سارق آشنا شده بود، مأموران شروع به جست‌‌وجوی آنلاین کردند تا اینکه توانستند ردی از وی به‌دست آورند. او با تشکیل یک کانال در فضای مجازی و تبلیغ گسترده با شماره تماس‌های مختلف طعمه‌هایش را شناسایی می‌کرد و کارآگاهان در بررسی پرونده‌های مشابه متوجه شدند که وی پس از شناسایی مشتری، راهی خانه او می‌شد و با تعارف کردن آبمیوه مسموم فرد را بیهوش کرده و اموالش را سرقت می‌کرد.
در ادامه تحقیقات محل اختفای این مرد در کرج شناسایی شد و تیمی از مأموران با دریافت نیابت قضایی راهی آنجا شدند و مجید را دستگیر کردند. سرهنگ قاسم دستخال، رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران گفت: متهم در جریان بازجویی‌ها به سرقت‌های مشابه در مناطق مختلف شهر تهران اعتراف کرد. در ادامه عده‌ای از مالباختگان شناسایی شدند و با حضور در اداره آگاهی وی را شناسایی کردند. وی افزود: ارزش اموالی که این مرد سرقت کرده بیش از 200میلیون تومان است که تحقیقات برای شناسایی سایر مالباختگان ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید