• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 20 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 100200
+
-

صدای استان‌ها

   آسفالت شهر زنجان را دریابید
ما ساکنان شهر زنجان خیابان جدید نمی‌خواهیم. آسفالت خیابان‌ها را اصلاح کنید. اگر اصلاح همه نقاط شهر هزینه‌بر است، حداقل آسفالت کمربندی‌ها را بهسازی کنید.

یک شهروند از زنجان

   نصب دکل در منطقه دادگستری
در خیابان چهارم دادگستری سمنان، دکل ایرانسل نصب شده بود. بعد از شکایت مردم این دکل را برداشتند. دوباره این دکل نصب شده است.
یک شهروند از سمنان

   آسفالت جاده اطاقور‌– لیل– خرما
آسفالت جاده اطاقور- لیل- خرما در شهرستان لنگرود استان گیلان کنده شده است و چاله‌های زیادی دارد. همچنین وقتی باران می‌آید، آب به سمت جاده سرازیر می‌شود. این موضوع را به گوش مسئولان شهرداری برسانید.
یک شهروند از گیلان

   جابه‌جایی روستای سلامت‌آباد
از روستای سلامت‌آباد شهرستان بیجار کردستان تماس می‌گیرم. سد در نزدیکی روستا ساخته شد. از مسئولان می‌خواهم ما را به مناطق دور نبرند. محلی در همان نزدیکی روستایمان بدهند برای ما کافی است چون کارمان دامداری است و در همین جا باید بمانیم. تنها چیزی که از دولت می‌خواهیم فقط برق است. بارها به فرمانداری مراجعه کردیم، اما پاسخی نگرفته‌ایم.
سلیمان‌نیا از کردستان

   بلاتکلیفی طرح‌های نیمه تمام
مردم همدان مدت‌هاست منتظر تکمیل پروژه‌های شهری و عمرانی و بهره برداری از آنها هستند و باید اتمام این پروژه‌ها تا پایان این دوره شورا به طور جدی دنبال شود. یکی از اصلی‌ترین نیازهای شهر همدان، تامین زیرساخت‌های شهری است که این مهم باید در اولویت برنامه‌های شورا و شهرداری قرار گیرد.
مصطفی زارع از همدان

این خبر را به اشتراک بگذارید