• دو شنبه 14 اسفند 1402
  • الإثْنَيْن 23 شعبان 1445
  • 2024 Mar 04

مردم سیل زده‌ تنها نیستند

گزارش میدانی از روستاهای گرفتار در سیل ‌در تلاقی 2رودخانه بزرگ استان سیستان‌وبلوچستان
بهار و تابستان که شروع می‌شود، داد شمال‌نشین‌‌های استان از گرد و خاک به هوا می‌رود. پاییز و زمستان نوبت جنوبی‌هاست که از بارش‌های سیل‌آسا دست به آسمان بلند کنند.
تبارشناسی آرای غایب انتخابات روزجمعه

دروغ بزرگ مخالفت 59درصدی

تحلیل نرخ مشارکت حدود 41درصد از ایرانیان در انتخابات 11اسفندماه درحالی به بحث داغ این روزهای محافل سیاسی- رسانه‌ای تبدیل شده‌ است که برخی در ادامه رویکردهای ضدمشارکتی ماه‌های اخیر، تلاش می‌کنند عدم‌حضور حدود 60درصد از واجدان شرایط رأی‌دادن در انتخابات را به «مخالفت با نظام» تعبیر کنند.

دروغ 59درصدی

ضدانقلاب بعد از حماسه جمعه در تقلاست و می‌گوید: «اینکه 41درصد شرکت کردند، پس 59درصد مقابل نظام‌اند.» این ادعای مشحون از بلاهت نیاز به توضیح ندارد، اما چون برخی در داخل دانسته یا نادانسته آن‌را تکرار می‌کنند.

آرنولد تویی

وقتی مسترالمپیا با همه آن ماجراهای عجیب به پایان رسیده بود، وقتی هادی خشمگین و ناامید به‌نظر می‌رسید، وقتی هواداران پرشمار او در ایران افسوس می‌خوردند و رامسفلد قهرمانی را جشن می‌گرفت، گرگ ایرانی به همه مردم وعده داد که دوباره برمی‌گردد و روی صحنه‌های مختلف، پرچم ایران را به اهتزاز درمی‌آورد. چوپان راستگوی ورزش ایران، دقیقا همین کار را انجام داد.

پرونده بابک خرمدین را یک ساعته حل کردیم

نوک انگشتان هر فرد، برجستگی‌ها و فرورفتگی‌های به ظاهر نامنظمی دارد که الگویی منحصربه‌فرد و کاملاً متمایز را به ما نشان می‌دهند.

حفاظت از تهران با کمربند سبز

توسعه کمربند سبز تهران، طرحی است که سابقه نزدیک به 5دهه را پشت سر می‌گذارد و در هر دوره تلاش شده است با کاشت درخت‌های متناسب با اقلیم تهران در مسیر توسعه فضای سبز شهر گام‌های مؤثری برداشته شود.

ادعای ضدانقلاب:41درصد شرکت کردند، پس 59درصد مقابل نظام‌اند