• یکشنبه 1 بهمن 1402
  • الأحَد 10 رجب 1445
  • 2024 Jan 21

با ثریا تا ثریا

ماهواره ثریا که توسط ماهواره‌ بر قائم 100 در مدار قرار گرفت، رکورد جدیدی در تاریخ برنامه‌های فضایی کشور ثبت کرد
پرتاب موفقیت‌آمیز ماهواره‌ای که با قائم100به فضا پرتاب شده است، در ادامه پرتاب‌های موفق یکی دو سال اخیر سازمان فضایی، جایگاه ویژه‌ای دارد.

سپاه قدس، کابوس اسرائیل

شهادت 5نفر از مستشاران نظامی سپاه‌ پاسداران در سوریه در جریان حمله جنگنده‌های رژیم‌صهیونیستی بار دیگر نشان داد تل‌آویو به‌دنبال شکست محسوس در دستیابی به اهداف راهبردی خود در غزه، در ادامه رویکرد «دستاوردسازی» طی ماه‌های گذشته، بار دیگر دست به دامان ماشین ترور خود شده ‌است.

چرا اسرائیل دیوانه‌‌وار دست به ترور می‌زند؟

چرایی مسئله مهندسی ترورهای اخیر رژیم صهیونیستی علیه مقاومت و مورد هدف قراردادن فرماندهان و شخصیت‌های اصلی جبهه ما تقریبا مشخص است.

سپاه؛ مظلوم و مقتدر

️اخبار کنار هم که قرار می‌گیرند، گاهی معنایی را به ذهن متبادر می‌کنند بیش از آنچه ابتدا می‌شنوید.

خرابکاری‌های میلیاردی خرس و پلنگ

صندوق ملی محیط‌زیست از ابتدای سال تاکنون حدود 782میلیون تومان بابت خسارت حمله خرس سیاه و قهوه‌ای، پلنگ و آهو به 64کشاورز، زنبوردار و دامدار از 310 پرونده تشکیل شده به ارزش 4.1 میلیارد تومان، به‌عنوان «غرامت بیمه حیات‌وحش» پرداخت کرد. بیمه خسارت این‌گونه‌ها شامل خسارت به گاو، اسب،

مصرف اینترنت را چگونه مدیریت کنیم؟

اصلی‌ترین راهکار در مدیریت مصرف اینترنت، مربوط به گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها می‌شود.
در نودویکمین پویش امیدوافتخار صورت گرفت

افتتاح پل ضد برف در بزرگراه ارتش

برف که می‌آید خودروهای سنگین برای نمک‌پاشی راهی معابر و بزرگراه‌ها می‌شوند. از یک شب قبل از بارش و براساس پیش‌بینی هواشناسی، کار این ماشین‌آلات برف‌روبی با حساسیت زیادی آغاز می‌شود تا مبادا معبر و گذری با بارش برف بسته و راه شهروندان سد شود.

رشد ارزش افزوده تولیدات صنعتی ایران بیشتر از 164 کشور

تهران بدون شهرفروشی درآمد دارد