10-11
یکشنبه 1 بهمن 1402
شماره 9008
تماشاگر2
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
آلمریا پس از گلزنی در 3بازی از 7بازی اول خود مقابل رئال‌مادرید در لالیگا یک برد، 2تساوی و 4شکست، هر یک از 8بازی اخیر خود را در این رقابت‌ها بدون گل زده، باخته و میانگین 4.1گل در آنها دریافت کرده است.
بعد از برتری حداقلی تیم ملی مقابل هنگ‌کنگ که با انتقادات زیادی هم همراه بود، بسیاری از بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم به برآورده نشدن انتظارات اذعان کردند و دلایلی برای این نمایش دور از انتظار برشمردند.
اگر قرار باشد به نفرات خوب تیم ملی در بازی با هنگ‌کنگ اشاره کنیم، شاید یکی، دو اسم بیشتر به ذهن نرسد.
عکس خبر
بعد از شکست ژاپن در مقابل عراق، دیگر تیم مدعی شرق آسیا یعنی کره‌جنوبی هم دیروز در دومین بازی‌اش متوقف شد تا نتایج شگفت‌انگیز جام‌ملت‌های آسیا در دور دوم مرحله گروهی ادامه‌دار باشد.

نقش لبران در آینده کیلین

از میان پاری‌سن‌ژرمن، لیورپول و رئال یک تیم صاحب امباپه می‌شود و به خوشبختی می‌رسد
رئال‌مادرید پس از 3بار شکست و بازی‌خوردن در پروژه خرید کیلین امباپه، فعلا با احتیاط شرایط را دنبال می‌کند. اگر امکانش فراهم بود و مادر این بازیکن اجازه بدهد، رئال برای جذب امباپه اقدام می‌کند وگرنه با وینیسیوس و دیگر بازیکنان موجود در کنار اندریک که تابستان آینده به مادرید می‌آید، می‌سازد.
PDF تماشاگر2
کوتاه تماشاگر2
کریس رونالدو در یک برنامه تلویزیونی زمان بازنشستگی‌اش را اعلام کرد و گفت به‌زودی از فوتبال خداحافظی می‌کند: «من بهترین گلزن‌ سال شدم، به‌زودی ۳۹ساله می‌شوم و با وجود این از بازیکنان جوانی مثل هالند عبور کردم.