• پنج شنبه 30 آذر 1402
  • الْخَمِيس 8 جمادی الثانی 1445
  • 2023 Dec 21

خودروساز گرانفروش نقره‌داغ شد

بهمن موتور به پرداخت 5 همت جریمه محکوم شد؛ معادل 2 و نیم برابر سود خالص سال گذشته این شرکت
سازمان تعزیرات حکومتی از صدور رأی قطعی محکومیت 5هزار میلیارد تومانی بهمن موتور خبر داد.
رد صلاحیت ترامپ در یک دادگاه ایالتی

نظارت استصوابی؛ نسخه آمریکایی

دونالد ترامپ رئیس‌جمهور سابق آمریكا و جدی‌ترین كاندیدای حزب جمهوری‌خواه برای انتخابات ریاست‌ جمهوری سال 2024 برای ورود دوباره به كاخ سفید چالش‌هایی جدی در پیش دارد؛ از پرونده‌های قطور کیفری گرفته تا رقبای كوچك و بزرگ از حزب خودی و حزب رقیب؛ و متاخرترین و جدی‌ترین آن‌ها یعنی رد صلاحیت قانونی برای شركت در انتخابات ریاست‌ جمهوری.

نظارت انتخاباتی در آمریکا

انتخابات ریاست‌جمهوری در ایالات متحده آمریکا به شکل واحد و یکدست برگزار نمی‌شود. به‌عبارتی، این روند انتخاباتی در 50ایالت آمریکا به علاوه شهر واشنگتن‌دی‌سی و 4سرزمین فرامرزی که شامل پورتوریکو، ساموای غربی، گوام و جزایر ویرجین است، برگزار می‌شود.

هندوانه شیرین به شرط فناوری

برای خرید هندوانه همیشه وسواس خاصی از خود نشان می‌دهیم. گاه از فروشنده می‌خواهیم بهترین را برای‌مان انتخاب کند و او نیز با زدن چند ضربه به هندوانه و گوش‌کردن به صدای ایجادشده، یکی را برای‌مان انتخاب می‌کند.

بچه ها باید با کتاب بازی کنند

بچه‌های اواخر دهه50 و دانش‌آموزان دهه 60 و 70 نام مصطفی رحماندوست را با شعر معروف «صد دانه یاقوت» در کتاب فارسی دوم ابتدایی به‌خاطر دارند.

پایتخت یلدایی شد

امروز 30آذر فصل پاییز به پایان می‌رسد و قرار است شهروندان طولانی‌ترین شب سال را در کنار خانواده و دوستان جشن بگیرند.شهرداری تهران هم برای تبدیل این شب به یک خاطره شیرین برنامه‌های متنوعی پیش‌بینی کرده است.

خنده‌های خوراکی های قدیم

کن و اتاق کرسی شب یلدا

چاقوکشی برای ورود به خط ویژه