• چهار شنبه 22 آذر 1402
  • الأرْبِعَاء 30 جمادی الاول 1445
  • 2023 Dec 13

سلام تهران به تاکسی‌های برقی

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار تهران در صحن پارلمان شهری آخرین وضعیت ناوگان حمل‌ونقل عمومی را تشریح کرد
طبق برنامه چهارم توسعه شهر تهران، برای شهرداری تکالیفی در حوزه برقی‌سازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی تعیین شده است.

پشت پرده سکوت اجباری

اعمال فشار بر هنرمندان، سلبریتی‌ها و چهره‌های معروف به‌منظور موضع‌گیری علیه جمهوری‌اسلامی یا حداقل سکوت در قبال دستاوردها و موفقیت‌های ملی، از راهبردهای جریان‌های معاند طی بیش‌از یک‌سال اخیر بوده‌است؛ راهبردی که اکنون با افشاگری برخی چهره‌های هنری، نشانه‌های شکست آن بیش‌از هر زمان دیگری نمایان شده‌است.

پروژه فحاشی به سلبریتی ها

یکم. خانم‌های بازیگر لیندا کیانی، الهام حمیدی و متین ستوده اخیرا در متن‌های جداگانه‌ای به جریان فشاری اشاره کردند که در حوادث سال گذشته با تکفیر و فحاشی و تهدید آنها را مجبور به سکوت کردند تا جايي‌که حتی نمی‌توانستند برای پیروزی تیم ملی ابراز شادی کنند.

کام دیابتی‌ها شیرین‌ شد

تولید انسولین نسل جدید برای نخستین بار در کشور محقق شد و از این پس هم دسترسی بیماران به این محصول با پوشش بیمه‌ای تسهیل خواهد شد و هم هزینه‌های درمانی برای نظام سلامت و مبتلایان به دیابت کاهش خواهد یافت.

بودجه 1403 چکش‌کاری می‌شود

721رأی مخالف در برابر 19رأی موافق و 01رأی ممتنع نتیجه‌اش رد کلیات سومین لایحه بودجه دولت سیزدهم در مجلس بود و دولت 7روز فرصت دارد تا ایرادها را برطرف و لایحه دیگری به خانه ملت ارسال کند.

دیوار 500ساله پایتخت

یکی از کهن‌ترین یادگاری‌های تهران قدیم را باید در دل بازار نو تهران و در سرای ماشاءالله‌خان کنونی جست‌وجو کرد؛ دیواری کاهگلی متعلق به دوران شاه‌طهماسب صفوی و به طول چند متر که از حدود ۵ قرن پیش به یادگار مانده است.

کمبود شیرخشک چطور جبران شد؟

کاش بودید!