• چهار شنبه 19 مهر 1402
  • الأرْبِعَاء 26 ربیع الاول 1445
  • 2023 Oct 11

4 ایستگاه جدید مترو برای تهرانی‌ها

دیروز با حضور سید ابراهیم رئیسی 4 ایستگاه مترو در خطوط 6 و 7 افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

راز یک شکست غیرقابل ترمیم

تحولات اخیر در فلسطین و مواضع اخیر مقام‌معظم‌رهبری درباره فلسطین نشان داد که منطقه پس از عملیات طوفان‌الاقصی وارد دوره‌ای جدید شده است؛ دوره‌ای که یک بازیگر اصلی آن بی‌تردید مبارزان فلسطینی هستند.

شکست ترمیم‌ناپذیر

این کلیدواژه جدیدی بود که موقعیت فعلی رژیم جعلی اسرائیل را در کلام رهبر انقلاب، معنا می‌کرد. اسرائیل یک قدم به نابودی کامل نزدیک‌تر شده است.

شکست بی جبران

نقل شده در عملیات هواپیماربایی انتبه که در آن 2فلسطینی از سازمان آزادیبخش با همکاری عیدی امین رئیس‌جمهور اوگاندا یک هواپیما با ۲۴۸مسافر اسرائیلی را ربودند، وقتی از پیرزن اسرائیلی که جزو مسافران بود نظرش را پرسیدند فقط یک جمله گفت و آن اینکه: «من نمی‌دانم پس اسرائیل به چه دردی می‌خورد.»

چشم در برابر چشم

عملیات نیروهای حماس در روز شنبه به‌عنوان یک عملیات چندبعدی از چنان اهمیتی برخوردار است که با گذشت 5روز هنوز موضوع اصلی رسانه‌های جهان به‌شمار می‌رود.

تأیید جهانی بر کاهش تورم ایران

به‌دنبال پیش‌بینی بانک جهانی مبنی بر کاهش نرخ تورم در ایران، صندوق بین‌المللی پول هم از کاهش نرخ تورم در سال آینده میلادی خبر داد.

‌احیای جنگل‌ها‌‌ با یک میلیارد درخت

اجرای طرح کاشت یک‌میلیارد اصله درخت در عرصه‌های طبیعی کشور از‌ ماه آینده به‌طور رسمی آغاز می‌شود و در سال نخست این نهضت ملی که آبان‌ماه امسال کلید می‌خورد، قرار است 250میلیون درخت برای احیای جنگل‌ها و عرصه‌های طبیعی و همچنین کاهش انتشار کربن در محل‌های تعیین‌شده کاشته شود.

دلار دوباره در دوربرگردان قرار گرفت

هیجان بازار ارز در حاشیه حمله طوفان‌الاقصی، فقط 3روز طول کشید و دیروز در چهارمین روز پس از حمله غافلگیرانه حماس به رژیم صهیونیستی، جو بازار ارز خوابید و قیمت‌ها نزولی شد.

4 ایستگاه جدید مترو برای تهرانی‌ها

خوشحالی انگلیسی‌ها از مقاومت فلسطین

حلاوت پیروزی