06
چهار شنبه 19 مهر 1402
شماره 8907
اقتصاد 1
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

مسئول قیمت‌گذاری خودرو

چهره روز
عباس علی‌آبادی، وزیر صنعت، معدن و تجارت می‌گوید: تصمیمات مربوط به قیمت‌گذاری خودرو باید در عهده وزیر صمت باشد، اما هم‌اکنون نهاد‌های مختلف در این موضوع مسئول هستند و وظایف خود را هم انجام نمی‌دهند.
ویژه
تولید بیش از ۳۹۰هزار تن انواع پسته ‌تر و خشک از سطح ۵۵۰هزار هکتار باغات کشور در سال‌جاری برآورد می‌شود که رشد ۸۰درصدی نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد.
استفاده از آیفون 14و 15در ایران قانونی نیست اما هستند کسانی که از این گوشی‌ها استفاده می‌کنند و برخی سایت‌های اینترنتی این گوشی‌های تلفن همراه را می‌فروشند.

تأیید جهانی بر کاهش تورم ایران

پس از بانک جهانی، صندوق بین‌المللی پول هم از کاهش نرخ تورم ایران در سال آینده میلادی خبر داد
گزارش
به‌دنبال پیش‌بینی بانک جهانی مبنی بر کاهش نرخ تورم در ایران، صندوق بین‌المللی پول هم از کاهش نرخ تورم در سال آینده میلادی خبر داد.

کدام خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه عرضه شدند؟

سامانه فروش خودروهای وارداتی با ۶ محصول برای عرضه توسط ۶ شرکت باز شد.
احتمال واریز سود سهام عدالت در آینده نزدیک
مجید عشقی، رئیس سازمان بورس: درخصوص سود سهام عدالت با توجه به اینکه شرکت‌ها به‌صورت تدریجی این کار را انجام می‌دهند اختلاف چند ماهه را شاهد هستیم و هنوز نهایی نشده است، اما احتمالا در تاریخ‌های مشابه سال گذشته، سود سهام عدالت پرداخت خواهد شد.
PDF اقتصاد 1
کوتاه اقتصاد 1
قیمت تلویزیون
دبیرکل کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران ایران با بیان اینکه شرایط عرضه و تقاضای نیروی کار نسبت به گذشته تغییر کرده است، گفت: ۷۰درصد کارگران برای تأمین معاش خود شغل دوم دارند.
هشتگ