• سه شنبه 31 مرداد 1402
  • الثُّلاثَاء 5 صفر 1445
  • 2023 Aug 22

موش‌های سیاسی در تهران

مدیر کنترل جانوران شهری: به‌جز برنامه‌های کاهش موش‌ها، در هر فصل یک برنامه ضربتی هم اجرا می‌شود
تلاش‌های شهرداری تهران برای نگهداشت و اداره شهر و ارائه خدمات شهری به شهروندان، مبارزه با موش و حیوانات موذی شهری هم ابزاری برای تسویه‌حساب‌های سیاسی شده‌اند.
خبرهای دنباله‌دار از افتخارآفرینی دختران نوجوان ایران

ایستاده با حجاب در قله‌ها

«دهه ‌هشتادی‌ها»؛ این عبارتی است که حداقل در یک سال گذشته، بارها و بارها در ایران به گوش خورده است چرا که بچه‌های نسل جدید، به نوعی وارد اجتماع شده‌اند و حالا در حال فاصله گرفتن از نوجوانی هستند.

«دزد کوچولوهای» دوست‌داشتنی

همکار خبرنگارم دلخور بود. سوژه‌اش نتوانسته بود توجهم را جلب کند. گفتم مختاری ولی کلیشه است. گفت دستگیری یک کودک دزد جذاب نیست؟ گفتم از این خبرها زیاد است.

دروغ‌ شاخدار علیه لایحه حجاب

صحت‌سنجی 8دروغی که این روزها درباره لایحه عفاف‌وحجاب گفته می‌شود
«مجلس به‌دنبال ایجاد فضای بسته اجتماعی است»؛ این جمله طی هفته‌های اخیر به کلیدواژه‌ای برای فضاسازی‌ ضدحجاب جریان‌های معاند و البته برخی رسانه‌های داخلی تبدیل شده تا با وارونه‌نمایی حقیقت، روند تصویب قانونی لایحه عفاف و حجاب را تحت‌تأثیر قرار دهند؛ راهبردی که دروغ‌پردازی درباره این لایحه اصلی‌ترین ابزار آن به‌حساب می‌آید.

مراجع تقلید به رئیسی چه گفتند؟

سیدابراهیم رئیسی، صبح دیروز دوشنبه، 30مرداد به‌منظور زیارت حرم مطهر حضرت معصومه س ، دیدار و گفت‌وگو با مراجع عظام تقلید و شرکت در اجلاس روز جهانی مساجد در مسجدمقدس جمکران به استان قم سفر کرد.
پشت‌صحنه لو دادن اطلاعات محرمانه توسط رئیس‌کل اسبق بانک ‌مرکزی به صندوق بین‌المللی پول

آقای همتی‌ شما متهم هستید!

عبدالناصر همتی، رئیس کل اسبق بانک مرکزی چه اطلاعاتی را در اختیار نهاد صندوق بین‌المللی پول قرار داد تا بلکه بتواند این نهاد را راضی کند به ایران وام 5 میلیارد دلاری بدهد؟ وامی که البته پرداخت نشد.

اقتصاد آلمان به وقت کوچک‌ترشدن

زنده شدن یک بازار از دست رفته

پرواز با کاپیتان روبات

الگوی جوانان امروز و فردا