08
سه شنبه 31 مرداد 1402
شماره 8863
صفحه‌آخر
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

گرینویچ

تصاویر صبحانه‌خوردن یک فضانورد در ایستگاه بین‌المللی فضایی، حسابی سر‌و‌صدا کرده و در فضای مجازی در دنیا مورد توجه قرار گرفته است.
ویژه
هزاران سال، حرکت در سطح دریاها و اقیانوس‌ها به باد وابسته بود تا اینکه سوخت‌های فسیلی، جای باد را گرفتند.
بدشانسی توی هوا معلقه و باید روی یکی بشینه. این دفعه نوبت من بود. من توی مسیر توفان بودم،
آخر مصور
اثر: کنستانتین-کازانچف

گذر زائران اربعین حسینی از رودخانه دز

اول آخر
عکس ها: سید حامد موسوی
دلسازه ایرانی برای بچه‌های عراقی

دلسازه ایرانی برای بچه‌های عراقی

زمان زیادی تا بزرگ‌ترین اجتماع جهان تشیع نمانده و تا چند روز دیگر، تمام مسیرهای منتهی به کربلا، میزبان مهمانان اربعین‌هستند، آن هم چه مهمانانی، از همه جای دنیا.
راه‌اندازی پایگاهی برای انتخاب رشته
خبر خوب برای کنکوری‌ها این است که آموزش و پرورش برای ارائه مشاوره به دانش‌آموزان کنکوری، بیش از ۷۰۰پایگاه راه‌اندازی کرده که در هر شهرستان، منطقه و ناحیه۲ پایگاه انتخاب رشته، یکی در مرکز مشاوره شهرستان، منطقه و ناحیه و دیگری در یکی از مدارس معین آن تشکیل شده است.
با اینکه همیشه در آمارهای سازمان انتقال خون، مشارکت زنان برای اهدای خون کمتر از مردان است و همواره توصیه می‌شود که بانوان هم برای این امر خداپسندانه داوطلب شوند، اما زنان یکی از استان‌های کشورمان این روزها گل کاشته‌اند و آمارها را جا به جا کرده‌اند.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
همه‌‌چیزهای عظیم و مهمی که می‌شناسیم، کار عصبی‌هاست. همه مکتب‌های هنری و فلسفی را آنها بنیان گذاشته‌ و همه شاهکارها را آنها ساخته‌اند، نه کسان دیگر.
گل آفتابگران گذشته از جایگاه اقتصادی‌ای که دارد، یکی از زیباترین گل‌هاست؛ گلی روبه خورشید و شبیه به لبخند زمین به آسمان.