12
سه شنبه 31 مرداد 1402
شماره 8863
ایرانشهر
133
133
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

‌بارش‌های سیل‌آسا در گلستان

آب و هوا
بارش‌های سیل‌آسا و نقطه‌ای، از عصر روز یکشنبه 29مرداد برخی از مناطق استان گلستان را در بر گرفته و سبب بروز خساراتی به تاسیسات، ابنیه و آب‌گرفتگی در برخی منازل، خودروها و اراضی کشاورزی شد.
ویژه
با انجام عملیات بتن‌ریزی بخشی از آخرین سقف ایستگاه سلامت‌، تنها ایستگاه باقیمانده خط‌2 مشهد، یک گام دیگر به تکمیل و بهره‌برداری نزدیک‌تر شد.
‌سید‌احسان عسکری، معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد: این استان با توجه به سطح زیرساخت‌های گمرکی تا ایجاد پایانه صادراتی فاصله داشته، اما پیگیری برای ظرفیت‌بخشی به این مهم در وزارت کشورانجام شده است.
خبر روز
داده‌پردازی ثبت‌نام‌کنندگان اربعین «مهران» را پرترافیک‌ترین مرز در اربعین نشان می‌دهد.

بفرمایید بوم‌گردی‌کولبران

پای حرف‌های کولبران شهرستان پاوه که با راه‌اندازی اقامتگاه بوم‌گردی اشتغال‌زایی کرده‌اند
گزارش
نام کرمانشاه به‌عنوان یک استان مرزی با قصه کولبری گره خورده ‌است. این گزارش هم قرار است از کولبران کرمانشاه بگوید، اما آنهایی که روایت تازه‌ای از زندگی دارند.

۱۸۶واحد طرح نهضت ملی مسکن در تربت‌حیدریه آماده شد

معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت‌حیدریه می‌گوید ۱۸۶واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان همزمان با هفته دولت آماده واگذاری به متقاضیان است.
۳۳۱‌کلاس درس به فضای آموزشی آذربایجان شرقی اضافه می‌شود
فرهاد فرهودی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی:‌۱۰۵‌طرح آموزشی شامل ۳۳۱‌کلاس درس با 3هزار و ۵۵۰‌میلیارد ریال اعتبار تا اول مهرماه امسال‌در‌استان بهره‌برداری و به آموزش و پرورش تحویل می‌شود.