• یکشنبه 29 مرداد 1402
  • الأحَد 3 صفر 1445
  • 2023 Aug 20

برقی‌ها با پاییز به پایتخت می‌آیند

اتوبوس، موتورسیکلت و تاکسی‌های برقی به‌زودی در تهران تردد خواهند کرد
ناوگان حمل‌ونقل عمومی تهران هیچ‌گاه به اندازه امروز به برقی‌سازی‌ نزدیک نبوده است. این تصور که اتوبوس‌ها، تاکسی‌ها و موتورسیکلت‌های پایتخت به جای بنزین و گازوئیل دنبال جایگاه شارژ برقی و پریز باشند، از سال آینده به تصویر کشیده خواهد شد.
گفت‌وگوی همشهری با دلاورمرد حرم شاهچراغ ع

طلوع قهرمانان گمنام

خورشید بیست‌ودومین روز مردادماه1402غروب کرده بود که انتشار خبر حمله تروریست‌های داعشی به حرم‌مطهر احمدبن موسی ع موجی از بهت و حیرت را در افکار عمومی ایجاد کرد.خبرها از حمله ناکام تروریست‌ها حکایت داشت و اینکه نیروهای امنیتی حاضر در حرم طی کمتر از یک دقیقه موفق به مهار مهاجم داعشی شدند.

4 ثمره در تکریم شیر شاهچراغ

دستمریزاد به آقای رئیسی و سردار سلامی و کشتی‌گیر باغیرت حسن یزدانی در تکریم نام‌آور ملی‌مان فرزاد بادپا. و اما چند نکته در این‌باره که آموزنده است.

90درصد خطا کرده‌ایم

معروف است که جهان به 2 قسمت پیش و پس از 2004 تقسیم شده و این درست چند سال بعد از 11سپتامبر‌2001 است که برج‌های دوقلوی آمریکا منهدم شده است.

دیپلماسی اقتدار جواب داد

دی‌ماه 1396، در اوج آشوبی که در خیابان‌های تهران جریان داشت، ناگهان هشتگ توییتری به زبان عربی داغ شد که نقل قولی از «محمد بن سلمان» ولیعهد جوان عربستان سعودی بود: #سننقل_المعرکه_الی_ایران #جنگ_را_به_ایران_منتقل_میکنیم.

هپاتیتC از ایران می‌رود

برای نخستین‌بار در کشور تمامی خدمات درمانی برای بیماران مبتلا به هپاتیت C تحت پوشش کامل بیمه قرار گرفت و رایگان شد.

هجوم فضایی‌ها به جای‌جای زمین

بسیاری در دنیا دیگر درحال پذیرش حضور و رفت‌وآمد موجودات ناشناخته فضایی روی زمین هستند. اگرچه در بسیاری موارد، شواهد و مستندات برای اثبات برخی از آنها اندک و غیرقابل‌قبول است، اما موارد متعددی از اشیای پرنده ناشناس طی سال‌ها وجود داشته که مستندات تقریبا محکمی برای اثبات دارند.

چرخش سیاست منطقه‌ای عربستان

چستر ؛ نقش اول یک بازی تبلیغاتی