08
یکشنبه 29 مرداد 1402
شماره 8861
صفحه‌آخر
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

گرینویچ

انتشار تصاویری از یک دهکده بسیار لوکس و خالی، حسابی این سکونتگاه مجلل و رازآلود را سرزبا‌ن‌ها انداخته است. این مجتمع، در واقع اقامتگاهی مخصوص در حاشیه شهر صنعتی شنیانگ در چین است.
ویژه
چه خبری بهتر از اینکه 20محکوم جرائم مالی غیرعمد با اجرای «پویش هر هیئت، آزادی یک زندانی» طی مراسمی از زندان‌های استان یزد آزاد شدند.
اگر جزو گروه طبیعت دوستان هستید و یکی از علایق تان در زندگی، حوزه محیط‌زیست است، بد نیست سری به گالری «یافته» بزنید تا از دیدن بخش کوچک اما زیبایی از طبیعت در یک گالری، حسابی کیفور شوید.
آخر مصور
بازنده زمین مجازی

مسابقات قهرمانی پاراگلایدر کشور در مرند

اول آخر
عکس ها: مهران نظرزاده
نجات از جهنم با بستنی

نجات از جهنم با بستنی

جهنم تابستانی، اروپا را فراگرفته و مردم را چنان عاصی کرده که برای نجات از این وضعیت، به طعم خوش و خنک بستنی پناه برده‌اند.
واحدهای مسکونی اپل
واحدهای مسکونی اپل
بعضی از شرکت‌ها از سود حاصل از فعالیت‌های خود برای رفاه جامعه هزینه می‌کنند. این نکته به‌ویژه برای تأمین نیازهای خانواده‌های نیازمند، اتفاق بسیار مهم و خوبی است.
تهران، شیراز، اصفهان و تبریز ندارد، در همه کلانشهرها هر روز گوش ما صداهای ناهنجاری را تحمل می‌کند که بیشتر ریشه در صدای بوق موتورسیکلت‌ها، اگزوز ماشین‌ها، بوق خودروها، آژیر ماشین‌های اورژانس و آتش‌نشانی و بلندگوی وانت‌بارها دارد.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
برای عده‌ای، به‌ویژه آنهایی که شاغل یا دانشجو هستند و وقت‌شان پر است،
«می‌گویند فلاکت‌های جنگ-به لطف تلویزیون- به ابتذالی شبانگاهی تنزل پیدا کرده‌اند.