• شنبه 10 تیر 1402
  • السَّبْت 12 ذی الحجه 1444
  • 2023 Jul 01

دست ‌پر دیار کریمان از سفر رئیس‌جمهور

سومین سفر رئیس‌جمهور به استان کرمان با افتتاح 12طرح و پروژه در حوزه‌های آب، برق و فاضلاب همراه بود
بیست‌ویکمین روز از مرداد ماه1401 بود که رئیس‌جمهور در جریان سفر به کرمان، به مردم این استان وعده داد حل مشکل 12ساله آب در برخی نقاط این استان در دستور کار دولت ‌سیزدهم قرار گرفته ‌است؛ وعده‌ای که دیروز و در جریان سفر سیدابراهیم رئیسی به کرمان به‌منظور افتتاح طرح‌های حوزه آب، برق و فاضلاب محقق شد.

وکیل مدافع شیطان

امروز 37ساله است و سال 2017 به اتهام جنایت جنگی در عراق دستگیر اما کمی بعد با فشار و مداخله برخی نهادهای غربی، از بند جست.

حقوق بشر و قرآن‌سوزی در سوئد

اقدامات غیرانسانی و هتاکی به مقدسات دین مبین اسلام مانند قرآن‌سوزی یا انتشارکاریکاتورهای موهن در اروپا به امروز و دیروز محدود نمی‌شود و غربی‌های مدعی تمدن از قرون وسطی به این امور‌ خلاف حقوق بشر ورود کرده‌اند، تا جایی که در پی «جنگ‌های جنبش استرداد در اندلس»1500-1498 شهرهای والنسیا و تولدو شاهد آتش زدن نسخه‌هایی از قرآن کریم بودند.

پروژه‌های آبی کرمان

۵ شهر کرمان، رفسنجان، سیرجان، زرند و بم و 669روستا در استان کرمان تنش آبی دارند .

40سال اسارت در فرقه رجویه

صبح روز جمعه 9تیر‌ماه برخی از خانواده‌های اعضای گرفتار در گروهک مجاهدین خلق در مقابل سفارت ترکیه به‌عنوان حافظ منافع آلبانی تجمع کردند.

تولید240تن آسفالت در هر ساعت

کارخانه شماره یک آسفالت سازمان مهندسی وعمران شهرداری تهران امروز شنبه، دهم تیرماه همزمان با شصتمین رویداد امید و افتخار با حضور شهردار تهران و جمعی از مدیران شهرداری و چند تن از اعضای شورای اسلامی شهر تهران به بهره‌برداری می‌رسد.

شرق کرمان سیراب شد

رئیس‌جمهوری و وزیر نیرو جمعه 9تیر به کرمان سفر کردند تا طی این سفر، ۱۲ پروژه‌ صنعت آب و برق را با اعتبار بیش از ۱۵ هزار و 609میلیارد تومان افتتاح کنند یا به بهره‌برداری برسانند.

جشن عروسک‌ها در پایتخت

زور وام به مسکن می‌رسد؟

قدرت خرید وام مسکن در مناطق تهران