08
شنبه 10 تیر 1402
شماره 8815
صفحه‌آخر
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

سرعت مجاز 30کیلومتر

ترمز مدیریتی در خیابان‌های اروپایی
تصمیم خوب
شهرهای بزرگ بیشتری در اروپا وارد رابطه عمیق با عدد 30می‌شوند.
ویژه
همین که جلوی آینه تصمیم می‌گیریم چند کیلویی از وزنمان را کم کنیم و برویم سراغ رژیم‌های غذایی، چه رفته باشیم سراغ دکتر تغذیه و چه دست به دامان گوگل شده باشیم، نخستین چیزی که توصیه می‌شود به‌طور کلی از خورد و خوراکمان حذفش کنیم، قندوشکر است.
یک کیف بسیار کوچک که پهنایش فقط 76میلی‌متر است، در یک حراجی به قیمت 63هزار دلار فروخته شده است.
شهر مکتوب
دماوند، الوند و دنا، زندگی در پارکی بزرگ بدون هوای آلوده، بدون تراکم خفقان آور توده‌های سنگ و آهن، بدون ناآرامی صدای اتومبیل‌ها با دورنمایی از یک پایتخت، با مناظری زیبا از کوهستان و باغ‌های سرسبز شمیران...

اول آخر

دشت گل‌های بابونه در منطقه جنگل فندقلوی شهرستان نمین
دو با آتش

دو با آتش

یک مرد فرانسوی، رکورد دویدن در حال آتش گرفتن را شکسته و نام خود را در کتاب رکوردهای جهانی گینس ثبت کرده است. جاناتان ورو 39ساله که آتش‌نشان و بدلکار هم هست، این رکورد را در یک مراسم رسمی ثبت کرده است.
60 سال بی‌خوابی
60 سال بی‌خوابی
تصور اینکه یک انسان چند شبانه روز متوالی نخوابد بسیار سخت است اما یک مرد ویتنامی مدعی شده که سال‌هاست نخوابیده. در واقع آنطور که این مرد 80ساله مدعی شده، او 60سال است نخوابیده.
روز خوب
همه ما کمابیش معتقدیم که خندیدن زندگی را آسان‌تر می‌کند. شاید به همین علت بوده که سال‌ها پیش، یک نفر نخستین جوک تاریخ را گفته و باب بامزه بازی را باز کرده تا دیگران را برای لحظه‌ای هم که شده بخنداند.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
موسم حج است و امسال هم ۸۷هزار و۵۴۱زائر ایرانی برای انجام مناسک حج در سرزمین منا به ‌سر می‌برند.
با حلوا حلوا کردن که دهان شیرین نمی‌شود.
روز شمار عیدبزرگ غدیر آغاز شده است.