04
شنبه 10 تیر 1402
شماره 8815
اقتصاد
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

پایان اهمال در بیمه موتوری‌ها

چهره روز
مهدی قمصریان، مدیرعامل صندوق تامین خسارت‌های بدنی می‌گوید: با دستور دادستان کل کشور و هماهنگی دستگاه‌های ذیربط، شماره‌گذاری و صدور پلاک برای موتورسیکلت صفر کیلومتر منوط به صدور بیمه‌نامه شخص ثالث شد.
ویژه
درحالی‌که پیش ‌از این ایرج رهبر، رئیس انجمن انبوه‌سازان تهران از موافقت وزارت راه‌وشهرسازی با قیمت ۱۰میلیون تومانی برای ساخت هر مترمربع زیربنای مسکونی در نهضت ملی مسکن خبر داده بود، علی عسکری، از فرمول‌بندی جدید وزارت راه برای تعیین قیمت ساخت در نهضت ملی مسکن خبر داده.
قیمت بعضی اقلام میوه در میادین پایین آمد.
چهارشنبه هفته قبل، با قرارگیری یک سکوی تولیدی 3200تنی در موقعیت جدیدی در فاز 11پارس‌جنوبی شمارش معکوس برای تولید گاز از مرزی‌ترین فاز پارس‌جنوبی بین ایران و قطر آغاز شد.
اصل ماجرا
قیمت چای خارجی در بازار با رشد 25درصدی ظرف یک‌ماه گذشته به کیلویی 500هزار تومان نزدیک شده و چای ایرانی هم به کیلویی 200هزار تومان رسیده است. قیمت چای طی سال گذشته هم تحت‌تأثیر حاشیه‌های واردات این کالا رشد چشمگیری داشت .

بلیت‌فروشی عراقی برای هواپیمای ایرانی

بلیت هواپیما در اکثر مسیرهای پرتردد کشور نایاب شده، اما یافته‌های همشهری از فروش بلیت همین مسیرها در سایت‌های عراقی و البته به‌صورت دلاری حکایت دارد
گزارش
بلیت هواپیما در کشور نایاب شده و متولیان امر، کمبود ناوگان و افزایش تقاضا را بهانه می‌کنند؛ درحالی‌که همزمان برخی سایت‌های عراقی فروش بلیت هواپیما، بلیت ایرلاین‌های ایرانی در مسیرهای پرتقاضای داخلی را به‌صورت سیستمی و البته دلاری می‌فروشند.
PDF اقتصاد
کوتاه اقتصاد
بانک مرکزی سرانجام بخشنامه پرداخت وام خرید مسکن تا سقف 960میلیون تومانی ویژه زوجین در شهر تهران را به بانک مسکن ابلاغ و اعلام کرد که امکان پرداخت اقساط به‌صورت پلکانی هم ایجاد شده است.