02
شنبه 10 تیر 1402
شماره 8815
سیاست
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

خشم ایرانیان از قرآن‌سوزی در سوئد

درنگ
هتک حرمت به قرآن‌کریم در سوئد خشم گسترده مسلمانان را در نقاط مختلف جهان به‌دنبال داشته‌ و در ایران هم با واکنش‌های بسیاری ازسوی مردم و مسئولان روبه‌رو شده‌است.
ویژه
توهین به قرآن‌کریم، توهین به همه ادیان‌الهی و همه ارزش‌های الهی است که جامعه‌اسلامی از این توهین نخواهد گذشت.
توئیتر
عکس نوشت
رئیس‌جمهور که روز جمعه به‌منظور افتتاح 12طرح حوزه آب و برق و فاضلاب به استان کرمان رفته بود، در بدو ورود به شهرستان بم برای افتتاح پروژه آبرسانی به بم و بروات، در مسیر خروجی فرودگاه این شهرستان مورد استقبال گرم جمع قابل‌توجهی از مردم بم قرار گرفت.

دست ‌پر دیار کریمان از سفر رئیس‌جمهور

سومین سفر رئیس‌جمهور به استان کرمان با افتتاح 12طرح و پروژه در حوزه‌های آب، برق و فاضلاب همراه بود
گزارش
بیست‌ویکمین روز از مرداد ماه1401 بود که رئیس‌جمهور در جریان سفر به کرمان، به مردم این استان وعده داد حل مشکل 12ساله آب در برخی نقاط این استان در دستور کار دولت ‌سیزدهم قرار گرفته ‌است؛ وعده‌ای که دیروز و در جریان سفر سیدابراهیم رئیسی به کرمان به‌منظور افتتاح طرح‌های حوزه آب، برق و فاضلاب محقق شد.
40سال اسارت در فرقه رجویه

40سال اسارت در فرقه رجویه

روایتی از تجمع خانواده‌های اعضای گرفتار شده در گروهک منافقین مقابل سفارت ترکیه
صبح روز جمعه 9تیر‌ماه برخی از خانواده‌های اعضای گرفتار در گروهک مجاهدین خلق در مقابل سفارت ترکیه به‌عنوان حافظ منافع آلبانی تجمع کردند.
توافق‌های امنیتی - انتظامی ایران و روسیه
سفر 3‌روزه فرمانده کل انتظامی ایران به مسکو در شرایطی به پایان رسید که دوطرف به توافق‌های مهمی در حوزه امنیتی – انتظامی دست یافته‌اند.
PDF سیاست
کوتاه سیاست
محمد دهقان، معاون حقوقی رئیس‌جمهور گفت: نقض مصونیت دولت ایران که با قواعد مسلم حقوق بین‌الملل عرفی مغایر است، ازجمله توقیف ساختمان‌های دولت ایران و ضبط غیرقانونی وجوه متعلق به دانشجویان واقع در حساب سفارت ایران در کانادا، ازجمله دلایل طرح شکایت ایران از کاناداست.